Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

قیمت لمینت
ایمکس E-max

لمینت ایمکس چیست؟ قیمت لمینت ایمکس دندان، مزایا و معایب، سوالات متداول

لمینت دندان ایمکس یکی از بهترین برندهای حال حاضر دنیا است که هم در دندانپزشکی زیبایی کاربرد دارد و هم در دندانپزشکی درمانی، کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد با بهترین لابراتور‌ ساخت لمینت دندان در ایران همکاری میکند؛ درنتیجه بهترین کیفیت و بهترین قیمت لمینت دندان ایمکس را برای شما تضمین خواهند کرد. مقاله کامل لمینت ایمکس

دریافت نوبت آنلاین جهت مراجعه حضوری

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات
دکتر قاسم نژاد دندانپزشک

5/5

دکتر قاسم قاسم نژاد

فوق تخصص دندانپزشکی

فلوشیپ زیبایی از کشور برزیل

مزایای لمینت دندان ایمکس
E-max

لمینت دندان ایمکس که یکی از بهترین برند های لمینت دندان است دارای مزایا و برتری هایی نسبت به سایر مارک ها و برندهای دیگر می‌باشد.

قیمت لمینت ایمکس
E-max

قیمت کامپوزیت دندان لبه شیشه ای

قیمت لمینت ایمکس دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد، ازجمله: مهارت دندانپزشک، جنس و برند لمینت، کیفیت مواد مصرفی، تعداد واحدهای دندانی در قیمت نهایی لمینت دندان تاثیرگذار است. البته قیمت های حدودی و میانگین لمینت دندان تا واحدی ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان هشت میلیون و پانصد هزارتومان نیز متغیر می باشد که انتخاب روش و نوع لمینت و از همه مهم تر شرح حال زیباجو نیز در این مقیاس دخیل است. 

در جدول زیر می‌توانید قیمت لمینت ایمکس سال 1402 را مشاهده نمایید. برای استعلام هزینه، تعرفه و قیمت لمینت ایمکس دندان سال ۱۴۰۲ به نرخ روز و همچنین مشاوره آنلاین و رایگان با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت لمینت دندان و دیدن نمونه کارهای بیشتر به صفحه قیمت لمینت دندان مراجعه نمایید.

نوع لمینت دندانقیمت هر واحد لمینت دندان
قیمت لمینت دندان ویتاتماس
قیمت لمینت زیرکونیا Aتماس
هزینه لمینت دندان زیرکونیا Bتماس
قیمت لمینت فلدسپاتیکتماس
قیمت لمینت ریل لایفتماس
قیمت لمینت گلس سرامیکی6 تا 9 میلیون تومان
لمینت دندان سرامیکی آلمانی مارک ایمکس6 تا 9 میلیون تومان
لمینت دندان سرامیکی ایمکس برند آلمانی + تکنیک لیرینگ و لبه های شیشه ای6 تا 9 میلیون تومان
دریافت نوبت آنلاین جهت مراجعه حضوری

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

نمونه عکس لمینت ایمکس

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد

1

لمینت دندان

انجام انواع لمنیت دندان برای زیباجویان عزیز با بهترین برندهای روز دنیا ازجمله لمینت دندان ایمکس، و همچنین تضمین کیفیت و قیمت لمینت دندان ایمکس

2

کامپوزیت دندان

انجام کلیه امور کامپوزیت دندان، بستن فواصل دندانی (دیاستم)، با بهترین برندهای کامپوزیت دندان و همچنین اجرای تکنیک لیرینگ دندان ips آی پی اس

3

ایمپلنت دندان

مشاوره و انجام ایمپلنت دندان، و مینی ایمپلنت دندان

4

کلیه خدمات زیبایی و درمانی

انجام کلیه خدمات زیبایی و درمانی، در کلینیک دندانپزشکی زعفرانیه تهران

سوالات
متداول

شفافیت بالا و درخشندگی بیشتر، طبیعی تر بودن، مقاومت و استحکام بالا، ضخامت بسیار کم

قیمت لمنیت ایمکس در سایت دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد اعلام شده است، اما این قیمت به صورت حدودی می باشد؛ قیمت لمینت ایمکس دندان با توجه به شرایط و نوسانات اقتصادی و هچنین شرح حال زیباجو و تعداد واحد دندانی متفاوت است. برای مشاهده قیمت لمینت دندان کلیک نمایید.

لمینت دندان ایمکسips Emax به علت ماهیت و ساختار و همچنین کیفیت و مقاومت فوق العاده ای که دارد، مورد استقبال هنرمندان، ورزشکاران و سلبریتی ها قرار گرفته است، البته برند‌ها و مارک های دیگر لمینت دندان نیز کارایی و کاربردهای خودشان را دارند که بر اساس سلیقه و انتخاب شما صورت می‌پذیرد.

بله، کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در دوره های مختلف برای جلب رضایت زیباجویان عزیز قیمت لمینت ایمکس را با تخفیف ارائه می‌دهد. برای آگاهی از تخفیف لمینت ایمکس می توانید ما را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال کنید.

لمینت ایمکس emax چگونه لبخندی زیبا به ما می‌بخشد؟

لامینت ها به‌طور کلی وظیفه کاور کردن و پوشش‌دهی بسیاری از نقاط آسیب دیده و دارای نقص را دارند.

ونیرها از لحاظ ظاهری نازک و درخشان هستند که همین امر باعث طبیعی تر شدن و جلو نیامدن دندان ها و فک می شود. لمینت ایمکس emax نیز دارای همه این ویژگی ها با کیفیت بالا می‌باشد.

پس از انجام لمینت ایمکس emax مشاهده خواهید کرد که نواقصی مانند دندان شکسته، کوتاهی و بلندی دندان‌ها، دندان های دارای لک و آسیب دیده و… برطرف شده و حالا می توانید با اعتماد به نفس بالا لبخند بزنید. با اطمینان خاطر میتوان گفت روکش ایمکس در حال حاضر بهترین برند درمیان روکش های دیگر است.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد نیز برای انجام لمینت ایمکس emax پذیرای زیباجویان عزیز می‌باشد.

لیمنت لبه شیشه ای ایمکس emax

یکی از روش های زیبایی دندان استفاده از لمینت لبه شیشه ای یا لبه شفاف می‌باشد. در واقع زمانی که مواد رزین مانند و شفاف روی لمینت ها قرار میگیرد به دندان ها جلوه طبیعی تری همانند دندان های طبیعی می دهد.

لمینت سرامیکی ایمکس emax نیز می تواند لبه شیشه ای یا شفاف باشد که در دندانپزشکی زیبایی کاربرد دارد و براساس سلیقه و انتخاب زیباجو مورد استفاده قرارمی‌گیرد جالب است بدانید سلبریتی ها و افراد معروف و بازیگران  به تازگی از این روش استقبال کرده و ازآن برای زیبایی دندان خود استفاده می کنند.

قیمت لمینت ایمکس دندان، تخفیف لمینت ایمکس دندان، روکش ایمکس، قیمت روکش ایمکس

 افرادی که به دنبال دندانپزشکی و تخفیف لمینت ایمکس در تهران و زعفرانیه تهران منطقه 1 و هزینه و تعرفه خدمات دندانپزشکی زعفرانیه تهران هستند! افرادی که نمی‌دانند به چه کسی اعتماد کنند! و افرادی که راه حل زیبایی دندان‌هایشان را نمی‌دانند! دکتر قاسم قاسم نژاد دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و جراح متخصص در مطب دندانپزشکی زعفرانیه تهران منتظر دیدار شماست تا بهترین مشاوره و خدمات دندانپزشکی را در زمینه روکش ایمکس و قیمت روکش ایمکس به شما ارائه دهد.

کلینیک دکتر قاسم قاسم نژاد از بهترین متریال و دستگاه‌ها و جدیدترین تکنولوژی‌ها برای زیبایی و سلامت دندان‌های شما استفاده می‌کند. آقای دکتر قاسم قاسم نژاد با سال‌ها تجربه و کارنامه بی‌نظیر خود درحال خدمت‌رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشد. اگر به دنبال یک پزشک حرفه‌ای و با تجربه هستید حتماً به دکتر قاسم قاسم نژاد در دندانپزشکی زعفرانیه تهران منطقه 1 تهران در برج الماس مراجعه کنید.

قیمت و هزینه لمینت ایمکس، لمینت ایمکس قیمت

لمینت دندان قیمت زیرکونیا ۲٫۷۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان لمینت دندان قیمت سرامیکی Vita ویتا ۶٫۷۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان لمینت دندان قیمت لمینت ایمکس ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان لمینت دندان قیمت فلدسپاتیک ۶٫۴۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان لمینت دندان قیمت سرامیکی ۶٫۸۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان

بستن