Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

فقط یک تماس تا لبخندی زیباتــر فاصله دارید

ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد در زعفرانیه باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم و زیبایی دندان‌هایتان را تضمین می‌کنیم

دریافت نوبت آنللاین جهت مراجعه حضوری

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

اطلاعــات تمــاس دندانپزشکی در زعفرانیه

با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد در تماس باشید
دندانپزشکی در زعفرانیه

بهترین دندانپزشکی زعفرانیه تهران (محمودیه)،  انجام کلیه امور زیبایی و درمانی دندان در زعفرانیه تهران، مقدس اردبیلی

لمینت دندان زعفرانیه، کامپوزیت دندان زعفرانیه، ایمپلنت دندان زعفرانیه، کامپوزیت لبه شیشه ای و شفاف زعفرانیه، لمینت لبه شیشه ای زعفرانیه، لیفت و جراحی لثه زعفرانیه، روکش دندان زعفرانیه، پروتز دندان زعفرانیه، خدمات زیبایی دندان زعفرانیه، لمینت ایمکس زعفرانیه ، بهترین کلینیک دندانپزشکی زعفرانیه تهران، بهترین دندانپزشکی تهران، سبک جدید کامپوزیت لبه بی رنگ فقط در کلینیک دندانپزشکی زعفرانیه تهران

 

توضیحات بیشتر بستن

فقط یک تماس تا لبخندی زیباتــر
فاصلــه داریــد

آقای دکتر قاسم قاسم نژاد با سال‌ها تجربه و کارنامه بی‌نظیر خود درحال خدمت‌رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشد. اگر به دنبال یک پزشک حرفه‌ای و با تجربه هستید حتماً به دکتر قاسم قاسم نژاد در دندانپزشکی زعفرانیه در برج الماس مراجعه کنید.

تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پسیان جنوبی، برج الماس، پلاک ۱۴، طبقه ۳، واحد 35

روز و ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه
10:00 تا 20:00

موبایل

09308888061

فرم تماس با کلینیک دندانپزشکی در زعفرانیه

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
موضوع *
متن پیام *

آدرس مــا بر روی نقشــه

تهران، زعفرانیه، برج الماس، پلاک 14، واحد 35

بــرای یک لبخنــد زیبــا؛ کنارتــان هستیــم

افرادی که به دنبال دندانپزشکی در زعفرانیه هستند! افرادی که نمی‌دانند به چه کسی اعتماد کنند! و افرادی که راه حل زیبایی دندان‌هایشان را نمی‌دانند! دکتر قاسم قاسم نژاد دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و جراح متخصص در مطب دندانپزشکی در زعفرانیه منتظر دیدار شماست تا بهترین مشاوره و خدمات دندانپزشکی را به شما ارائه دهد. 

کلینیک دکتر قاسم قاسم نژاد از بهترین متریال و دستگاه‌ها و جدیدترین تکنولوژی‌ها برای زیبایی و سلامت دندان‌های شما استفاده می‌کند. آقای دکتر قاسم قاسم نژاد با سال‌ها تجربه و کارنامه بی‌نظیر خود درحال خدمت‌رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشد. اگر به دنبال یک پزشک حرفه‌ای و با تجربه هستید حتماً به دکتر قاسم قاسم نژاد در دندانپزشکی در زعفرانیه در برج الماس مراجعه کنید.

دندانپزشکی در زعفرانیه تهران با قیمت و هزینه مناسب آماده خدمت رسانی به شهروندان منطقه زعفرانیه تهران می‌باشد. دندانپزشکی در زعفرانیه تهران تخفیف های ویژه ای برای هم محله ای های خود برای انجام کار کامپوزیت و لمینت دندان در نظر دارد که در دوره های مختلف از طریق این سایت و یا اینستاگرام اعلام میگردد.

کسانی که به دنبال دندانپزشکی در زعفرانیه تهران، دندانپزشکی در ولنجک، دندانپزشکی در الهیه، دندانپزشکی در تجریش هستند می توانند با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد مراجعه نمایند و از خدمات به روز این کلینیک بهرمند شوند. کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد یکی از بهترین کلینیک های در منطقه یک 1 تهران، محدوده زعفرانیه، ولنجک، الهیه و تجریش می باشد.

توضیحات بیشتر بستن