Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

قیمت لمینت ips آی پی اس و 3 دلیل برای استفاده

لمینت ips یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین لمینت‌های بازار ایران است.این لمینت از ذره‌های سرامیکی مستحکم و مقاومی ساخته شده که دلیل محبوبیت این لمینت هم همین مقاومت و دوام آن است، همچنین این نوع لمینت در رنگ‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شود، به همین دلیل شما می‌توانید از روشن‌ترین تا مات‌ترین رنگ ها را روی لمینت دندان‌های خود اجرا کنید.قیمت لمینت ips نسبت به موادی که در اجرای آن استفاده می‌شود بستگی دارد که در ادامه بیشتر راجب قیمت لمینت ips می‌پردازیم.
قیمت لمینت ips
قیمت لمینت ips

چرا لمینت IPS؟

قیمت لمینت ips ایمکس یکی از پر تکرار ترین سوالات مراجعین و کسانی است که به دنبال نصب روکش روی دندان‌هایشان هستند است. در این مقاله بیشتر راجب قیمت لمینت ips و همیچنین خصوصیات آن صحبت می‌کنیم.

لبخند یکی از مهم ترین بخش‌های مکالمه افراد است، اما لبخند را می‌توان بسیار زیباتر و گیراتر کرد.
بهترین روش برای انجام این کار، اجرای فعالیت‌های زیبایی روی دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند است، انتخاب لمینت‌ ips آی‌پی‌اس یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌ها برای اصلاح طرح لبخند است.

این لمینت ها از پیش ساخته هستند، اما می‌توان آن‌ها را با توجه با اندازه دهان و دندان‌های شما نیز سفارشی سازی کرد. یکی از دلایلی که بسیاری از مراجعین به لمینت‌ آی پی اس علاقه نشان می‌دهند، این است که این لمینت بسیار نازک (پوست پیازی) بوده و نیاز به تراش زیاد دندان ندارد.

همچنین لمینت IPS به دلیل نازک بودن، زمانی که روی دندان قرار میگیرد، ظاهری زیبا و بسیار طبیعی به دندان‌ها خواهد داد.از این لمینت می‌توان هم روی دندان‌های جلو و هم دندان‌های عقب استفاده کرد، اما به خاطر این که بیشتر مراجعین بدنبال جنبه‌های زیبایی این لمینت هستند، بیشتر روی دندان‌های جلو از آن‌ها استفاده میکنند.

نمونه لمینت ایمکس ips توسط دکتر قاسم نژاد

قیمت لمینت ips ایمکس emax آی پی اس

به طور کلی قیمت لمینت‌ ips دندان، بستگی به کیفیت مواد استفاده شده در لابراتور، دقت به کار رفته در ساخت روکش‌ها و مهارت دندانپزشک متخصص لمینت دارد و می‌تواند متغیر باشد.

در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد از بهترین مواد لمینت دندان  استفاده می‌شود و ماهر‌ترین افراد، اجرای لمینت روی دندان‌های شما را بر عهده دارند. لازم به ذکر است این کلینیک با بهترین لابراتور‌های ایران همکاری می‌نماید.

قیمت لمینت ips ایمکس در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد، طبق تعرفه‌های زیر محاسبه می‌شود.

لمینت

IPS EMAX لبه شیشه‌ای
میلیون تومان9
میلیون تومان 8
5
برای هر واحد
  • ظاهر طبیعی
  • طول عمر بالا
  • بدون‌نیاز‌ به تراش

لمینت

IPS EMAX
میلیون تومان9
میلیون تومان 8 برای هر واحد
  • ظاهر طبیعی
  • تنوع رنگ بالا
  • بدون‌نیاز‌ به تراش
محبوب

لمینت

با سیستم زیرکونیوم A
میلیون تومان7
میلیون تومان 6 برای هر واحد
  • طول عمر بالا
  • بدون‌نیاز‌ به تراش
  • اصلاح دندان

لمینت

با سیستم زیرکونیوم B
میلیون تومان6
میلیون تومان 5 برای هر واحد
  • طول عمر مناسب
  • بدون‌نیاز‌ به تراش
  • اصلاح دندان

دریافت نوبت و مشاوره رایگان
در کلینیک دکتر قاسم نژاد

دریافت نوبت آنلاین، مشاوره حضوری رایگان

فرم درخواست آنلاین مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

پرداخت هزینه لمینت سرامیکی ips ایمکس به صورت اقساطی

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در نظر دارد برای جلب رضایت مراجعین، برای سرویس‌های لمینت‌ ips خود شرایط ویژه‌ای ارائه دهد.
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه پرداخت اقساطی هزینه لمینت ips با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد تماس بگیرید.

همچنین برای دریافت قیمت لمینت دندان برندهای دیگر کلیک کنید.

لمینت ایمکس ips آی پی اس

کاربرد‌های لمینت آی پی اس

این درست است که بیشتر استفاده‌ای که از لمینت آی پی اس می‌شود، برای مصارف زیبایی است، اما این لمینت کاربرد‌های دیگری هم دارد.
یکی از کاربرد‌های مهم این لمینت، همسان کردن دندان‌ها و فواصل میان آنهاست، به این شکل که زمانی که این لمینت‌ها روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند، به خاطر قالب گیری که انجام شده، به صورت دقیق و منظمی فاصله بین دندان‌های شما را در صورت نیاز کم می‌کنند.

دیگر دلایلی که باعث می‌شود افراد به سمت لمینت دندان IPS بروند، این است که دندان‌هایشان را سفید و براق کنند، البته افرادی که لمینت IPS را انخاب می‌کنند، می‌توانند رنگ دلخواهشان را از میان تنوع بالا انتخاب کنند.

اصلاح دندان‌هایی با فرم خرگوشی یکی دیگر از کاربردهای لمینت IPS است، البته ممکن است برایتان سوال شود که آیا کامپوزیت دندان خرگوشی برای این کار مناسب تر نیست؟ که باید گفت در صورتی که فرم دندان های شما به قدری نامناسب باشد که نیاز به تراش زیادی داشته باشد، بهترین راه لمینت IPS است، زیرا نیازی به تراش زیاد دندان شما ندارد.

لمینت آی پی اس برای اصلاح دندان های شکسته نیز به کار می‌رود، به طوری که واحد لمینت روی دندان شکسته قرار گرفته و قسمت شکسته دندان شما را می‌پوشاند و دوباره جلوه‌ای زیبا به آن می‌دهد.

چه افرادی می‌توانند از لمینت IPS استفاده کنند؟

به طور کلی لمینت IPS برای همه افراد ممکن است، اما اگر دندان‌های فرد دچار پوسیدگی و یا لثه فرد دچار آسیب شدید باشد، باید ابتدا توسط دندانپزشک اصلاح شده و سپس اقدام به انجام لمینت دندان کنند.

برای آگاهی از قمیت لمینت دندان ایمکس ips به این صفحه مراجعه کنید…

 

مراحل انجام لمینت آی پی اس

برای اینکه مطمئن شوید پس از انجام لمینت دندانهایتان به بهترین شکل جلوه خواهند کرد، ابتدا باید سطح دندان‌ها و لثه‌تان توسط دندانپزشک آماده اجرای لمینت شوند.

ابتدا دندانپزشک دندان های شما را درصورت نیاز مقدار خیلی خیلی کمی تراش می‌دهد، البته توجه کنید که اگر دندانپزشک مهارت کافی برای انجام این کار را نداشته باشد، ممکن است دندان‌های شما را بیش از اندازه مورد نیاز بتراشد.

اما در اکثر مواقع یا نیازی به تراش نیست و یا اگر هم باشد، این مقدار بسیار کم خواهد بود. الته در بعضی مواقع ممکن است دندان‌ها بخاطر پوسیدگی و یا فرم و شکل نامناسب، نیاز به تراش بیشتری از مینای دندان داشته باشند. البته شایان ذکر است این مقدار تراش اصلا جای نگرانی ندارد.
در این صورت لازم است دکتر تراش بیشتری را روی مینای دندان اعمال کند.
برای مطالعه بیشتر راجب تراش دندان برای لمینت می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

سپس دندانپزشک از دندا‌های شما قالب میگیرد و قالب گرفته شده را به لابراتور می‌فرستد تا روکش‌های مناسب دندان شما در لابراتور ساخته شوند.
بعد از اینکه روکش‌ها آماده شدند، توسط دندانپزشک روی دندان‌های شما قرار میگیرند و با استفاده از چسب مخصوص روی سطح دندان‌های شما میچسبند و سپس با استفاده از لیزر نور آبی این روکش ها روی دندان سفت و محکم می‌شوند.

ویدیو اجرای لمینت ips ایمکس لبه شیشه ای

مزایای لمینت آی پی اس

از مزایای لمینت ips آی پی اس این است که، به علت نازک و شفاف بودن، ظاهری زیبا و طبیعی به دندان‌ها می‌دهد. همچنین لمینت IPS سازگاری خوبی با لثه دارد و در طولانی مدت به آن آسیب نخواهد زد.
یکی دیگر از مزایای مهم این لمینت، تنوع بالای آن تناژهای رنگی متنوع می‌باشد که در عین حال مقاومت بالایی در برابر رنگ گرفتگی، لک و آسیب ‌های احتمالی دارد.
اگر می‌خواهید رنگ لمینت مناسب خودرا انتخاب کنید این  مقاله را بخوانید…

تفاوت لمینت IPS و کامپوزیت

یکی از پر تکرار‌ترین سوالات مشترک همه افراد، تفاومت میان لمینت و کامپوزیت دندان است. لمینت دندان و کامپوزیت دندان، هردو روش‌هایی برای اصلاح طرح لبخند هستند، اما در این بین تفاوت‌های اساسی بین آنها وجود دارد، که این تفاوت‌ها باعث می‌شوند تا مراجعین بتوانند با توجه به نیاز خود از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرده و اصلاح لبخند خود را انجام دهند.

از تفاوت‌های اصلی بین لمینت دندان و کامپوزیت دندان، میتوان به طول عمر آن‌ها اشاره کرد.لمینت به خاطر کیفیت مواد استفاده شده و روش ساخت قالب آن در لابراتور، به مراتب طول عمر بیشتری نسبت به کامپوزیت دارد.
کامپوزیت ونیر چیست و چه معایبی دارد؟

همچنین ظاهر لمینت دندان نسبت به کامپوزیت طبیعی‌تر است، البته لازم به ذکر است که نمیتوان همیشه از لمینت دندان استفاده کرد در برخی موارد باید از کامپوزیت دندان استفاده کرد.
برای مثال برای اصلاح فرم نامناسب دندان و یا اصلاح دندان خرگوشی از کامپوزیت دندان خرگوشی استفاده می‌شود.
بیشتر راجب کامپوزیت دندان خرگوشی بخوانید…

البته قیمت لمینت آی پی اس نسبت به کامپوزیت مقداری بالاتر است که این هم بخاطر کیفیت مواد استفاده شده در این لمینت است، مواد بهتر باعث بیشتر شدن طول عمر روکش دندان‌ها، و همچنین استحکام و مقاومت بالاتر آن می‌شود.

لمینت ips ایمکس (2)

لمینت ips با زیرکونیوم چه تفاوتی دارد؟

لمینت‌های ips و زیرکونیوم هردو جزو روکش‌های تمام سرامیک هستند، اما تفاوت‌هایی دارند که باعث می‌شود از یکدیگر جدا شوند.

بالاتر درباره روکش ips اطلاعاتی خواندیم، اما روکش زیرکونیوم، در این روش، زمانی که مواد لمینت درکوره لابراتور است، به آن اکسید زیرکونیوم اضافه می‌شود که دلیل نام گذاری این روکش هم همین اکسید زیرکونیوم است.
برای مطالعه بیشتر درباره روکش زیرکونیوم کلیک کنید…

برای مثال در لمینت ips به خاطر نوع قالب ساخته شده، چسب و لیزراستفاده شده، اتصال قوی‌تر از اتصالی است که روکش زیرکونیوم با دندان دارد.
همچنین روکش لمینت ips ظاهری طبیعی‌تر و زیبا‌تر دارد که باعث می‌شود متقاضیان بیشتری هم به دنبال انجام این لمینت روی دندان‌هایشان هستند.

نمونه کار‌های لمینت دندان دکتر قاسم نژاد

لمینت ips ایمکس

مراقبت از لمینت IPS آی پی اس چگونه است؟

به طور کلی، عمر لمینت از عمر کامپوزیت به مراتب بیشتر است، اما باز هم نمی‌توان عدد دقیقی را برای میزان عمر لمینت دندان تعیین کرد و این امر بستگی زیادی به نحوه مراقبت شما از لمینت دارد، هرچقدر بهتر از آن مراقبت و نگهداری شود، لمینت هم بیشتر عمر می‌کند و دیرتر نیاز به عوض کردن روکش دارید.

حال که می‌دانیم چقدر مراقبت از لمینت مهم و حیاتی است، باید نکاتی را که برای مراقبت از لمینت مهم است رعایت کنیم.

مواد غذایی که در طول روز مصرف می‌کنید، قطعا یکی از اصلی‌ترین عوامل پوسیدگی دندان هستند و باید کنترل شوند.
مواد غذایی که دارای اسیدیته هستند بشدت روی لمینت‌های شما تاثیر منفی دارند و باعث از بین رفتن مینای دندان در مرور زمان خواهد شد.

باید حداقل روزی دوبار که این نوبت‌ها می‌توانند بعد از خوردن هر وعده غذایی باشند، مسواک زد ولی باید از خمیر دندان‌های ژله‌ای که حاوی پراکسید هیدروژن، جوش شیرین و هر سفید کننده دیگری نباشند استفاده کرد.

برای از بین بردن باکتری‌هایی که با مسواک زدن از بین نمی‌روند، باید از دهانشویه‌های ضدعفونی کننده استفاده کرد تا از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری شود.

استفاده از نخ دندان هم یکی از نکات مهم است و باعث می‌شود ذرات کوچک غذا که باعث پوسیدگی دندا‌ن‌ها می‌شوند، از دهان خارج شوند.

از دخانیات دوری کنید، دخانیات مثل سیگار می‌توانند باعث ایجاد بیماری در لثه شوند و در مرور زمان روکش‌های لمینت را تیره می‌کنند.

همچنین از جویدن غذاهای سفت، خودداری کنید، زیرا باعث می‌شوند دندان‌های شما دچار آسیب‌دیدگی و شکستن شود.

 

چرا کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد

قطعا از این موضوع آگاهید که یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت اجرای لمینت برای دندان، مهارت دندانپزشک و تیم مسلط دندانپزشکی است.
اما هرکسی از پس این کار حساس بر نمی‌آید، پس باید متخصص دندانپزشکی را انتخاب کرد که کاملا به کار خود مسلط باشد، تا کار لمینت دندان‌ها به بهترین شکل انجام شود.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد یکی از مجهز‌ترین و حرفه‌ترین مرکز انجام تمامی کار‌های دندانپزشکی زیبایی و درمانی در تهران است.

شما می‌توانید بعد از دیدن نمونه کار‌های دکتر قاسم نژاد، اقدام به رزرو نوبت مشاوره و معاینه کاملا رایگان برای انجام لمینت خود کنید.

قیمت لمینت ips

سوالات متداول

آیا لمینت دندان به طور کامل باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها می‌شود؟ خیر، روکش‌های لمینت دندان فقط سطع جلویی دندان‌ها را میپوشانند و نمی‌توانند به طور کامل مانع نشستن باکتری‌ها رو دندان شوند، بهترین راه جلوگیری از پوسیدگی دندان، استفاده از مسواک و دهانشویه است.

مهارت دندانپزشک چقد روی کیفیت کار لمینت تاثیر دارد؟ دندانپزشک به عنوان مجری و انجام دهنده لمینت، مهم ترین نقش را در اجرای لمینت آی پی اس دارد، اگر دندانپزشک مهارت لازم را در اجرا و نصب روکش‌های لمینت نداشته باشد، ممکن است بعدا دندان‌ها و روکش‌هایتان دچار ایرادات جدی شوند و حتی ممکن است روکش‌های شما کنده شوند.

آیا بعد از نصب لمینت آی پی اس باید بعضی غذا‌ها را حذف کرد؟ خیر، بعد از انجام لمینت ips نیاز به حذف هیچ خوراکی از رژیم غذایی نیست، اما باید کمتر از مواد غذایی دارای رنگ مصنوعی کرد و یا بعد از مصرف این مواد غذایی از مسواک و دهانشویه استفاده کرد.

از لمینت ips روی کدام دندان‌ها استفاده می‌شود؟ از لمینت ips می‌توان روی همه‌ی دندان‌ها و همچنین دندان‌هایی که دچار شکستگی و پوسیدگی شده‌اند استفاده کرد.البته باید با دندانپزشک راجب نوع لمینتی که باید روی دندان‌ها نصب کرد مشورت کرد.

سخن نهایی

لمینت IPS یکی از انواع مختلف لمینت‌های سرامیکی است، این لمینت یکی از بهترین راهکار‌ها برای اصلاح طرح لبخند است، زیرا نیاز به تراش زیاد مینای دندان ندارد و به لثه آسیب نمیزند.
همچنین این لمینت دست شما را برای انتخاب رنگ مناسب باز می‌گذارد و شما در انتخاب طرح مناسب دچار محدودیت نمی‌شوید. البته که قیمت لمینت آی پی اس نسبت به بعضی روش‌های دیگر مقداری بالاتر است، اما کیفیت و ماندگاری آن هم به همان نسبت بالاتر و بهتر است.

اگر دندان های شما دچار آسیب دیدگی و یا شکستگی شده است، لمینت IPS می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد، اما این لمینت نیاز به داشتن مهارت بالای دندانپزشک در اجرای این لمینت روی دندان است.

کلینیک دکتر قاسم‌نژاد مرکز تخصصی اجرای لمینت و کامپوزیت IPS است و دارای بیش از 10  سال سابقه در این زمینه است.شما می‌توانید برای دیدن نمونه کار‌ها و بهره‌مندی از مشاوره و معاینه تخصصی در این کلینیک می‌توانید به اینستاگرام دکتر قاسم نژاد مراجعه کنید.

5/5 - (51 امتیاز)

دکتر قاسم نژاد 

دکتر قاسم نژاد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی ایران، با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در خصوص ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، در یک کلینیک اختصاصی و مجهز در برج الماس محله زعفرانیه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می‌باشد.

guest

14 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yana
Yana
9 ماه قبل

Excelent

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
9 ماه قبل
پاسخ به  Yana

tnx yana

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
9 ماه قبل
پاسخ به  Yana

Thank you saber

saber
saber
9 ماه قبل

very good article

فاطمه
فاطمه
9 ماه قبل

این قیمت لمینت ips همان قیمت لمینت آی پی اس ایمکس هست یا تفاوت داره؟

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
9 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

درود بر شما، بله قیمت لمینت ips برند آی پی اس همان ایمکس می‌باشد.

فاطمه
فاطمه
9 ماه قبل

و اینکه لمینت ips بهتره با لمینت زیرکونیا؟

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
9 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

لمینت ips ایمکس به علت نازک بودن و همچنین استحکام بالا از محبوبیت بالایی برخوردار است در مقابل لمینت دندان زیرکونیوم نیز در زمره خوب های لمینت دندان است، هرکدام از این 2 مزایا و معایب خود را دارند، برای انتخاب گزینه بهتر لازم است با دندانپزشک متخصص مشورت کنید، همچنین اگر تمایل داشتید می توانید از مشاوره رایگان اینجانب نیز استفاده کنید، سپاس از شما

آرش
آرش
8 ماه قبل

شما برای لمینت ips ایمکس تخفیف هم میدید؟

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
8 ماه قبل
پاسخ به  آرش

سلام، در بازه های زمانی مختلف و با توجه به مناسبت های مختلف تخفیفاتی جهت رضایت بیشتر مراجعه کنندگان داریم. در صورت کلی هم اگر از طریق نوبت آنلاین اقدام کنید تخفیف 10% لمینت دندان نیز شامل حال جنابعالی خواهد شد. ممنون از انتخاب شما

Farzad
Farzad
6 ماه قبل

الان بهترین جنس لمینت دندان ips ایمکس هستش؟

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
6 ماه قبل
پاسخ به  Farzad

درود برشما، بله در حال حاضر بهترین برند لمینت دندان ips ایمکس میباشد. لمینت ips ایمکس از نظر کیفیت و درخشندگی و استحکام در بالاترین سطح ممکن است.

Farzad
Farzad
6 ماه قبل

قیمت لمینت ips ایمکس چنده؟

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
6 ماه قبل
پاسخ به  Farzad

قیمت لمینت دندان در همین صفحه اعلام شده است برای دریافت قیمت لمینت دندان ips ایمکس به این صفحه نیز میتوانید مراجعه نمایید.

فهرست مطالب