Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

گالری نمونه
عکس لمینت دندان

گالری نمونه کارها و
عکس لمینت دندان

در کلینیک دکتــر قاســم قاســم نــژاد

در این بخش می توانید نمونه عکس لمینت دندان را از زوایای مختلف و بدون هیچ ویرایش و ادیت، که توسط دکتر قاسم نژاد انجام شده است مشاهده نمایید، همچنین برای دیدن نمونه کارهای لمینت دندان جدید میتوانید به اینستاگرام کلینیک مراجعه نمایید.

در این گالری نمونه کارهای دکتر قاسم قاسم نژاد را مشاهده خواهید کرد. این گالری شامل تصاویری است که در جهت افزایش آگاهی و آشنایی شما مخاطبان عزیز با کیفیت انواع نمونه کار لمینت سرامیکی دندان.

ما در نمونه عکس لمینت دندان سعی کردیم از نزدیک ترین نماها این کار را انجام دهیم تا شما عزیزان با چگونگی نمونه کار لمینت دندان و همچنین رنگ و شفافیت آن از نزدیک آشنا شوید. همچنین برای دیدن نمونه های کامپوزیت دندان میتوانید به گالری عکس کامپوزیت دندان مراجعه نمایید.

جدیدترین نمونه کار‌ لمینت دندان
دکتر قاسم نژاد

(عکس‌ها بدون هیچگونه ادیت و ویرایش می باشد)

سبک و متد جدید لمینت
لبه شیشه ای دندان

به تازگی سبک و متد جدیدی به نام لمینت لبه شیشه ای رواج پیدا کرده که نام های دیگر آن لمینت با لبه شفاف، لمینت براق دندان، لمینت شیاردار دندان یا لامینت با لبه بی رنگ نیز می باشد، که مورد استقبال فراوانی از سمت هنرمندان و زیباجویان می باشد. انتخاب لمینت لبه شفاف به همراه لمینت ips ایمکس emax نتیجه فوق العاده ای رقم خواهد زد که در ادامه می توانید نمونه کار لمینت دندان شیشه ای  و عکس لمینت دندان ایمکس از برند ایمکس emax را مشاهده نمایید.

در این روش و سبک جدید بعد از قالب‌گیری 3 بعدی دندان طبق انتخاب و سلیقه زیباجو لبه های دندان لمینت شده به صورت شیشه ای و شفاف ساخت و پرداخت می‌شود، و همین امر باعث می شود دندان ها بسیار طبیعی تر، درخشان تر و براق تر شوند، و در نتیجه لبخند زیباتری به وجود خواهد آمد.

دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زمره اولین کلینیک هایی است که لمینت لبه شیشه ای و شفاف را به مراجعه کنندگان خود معرفی نمود و با استقبال فراوانی مواجه شد. در ادامه می‌توانید مقاله کامل لمینت لبه شیشه ای و شفاف را مطالعه نمایید.

شایان ذکر است برای آگاهی از قیمت لمینت دندان نیز می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

نمونه لمینت دندان ایمکس
لبه شیشه ای

توسط دکتر قاسم قاسم نژاد
قیمت لمینت دندان

نمونه قبل و بعد از لمنیت دندان
از نمایی نزدیک رنگ BL

قیمت لمینت دندان تهران
قیمت لمینت دندان تهران
لمینت دندان قیمت تهران
لمینت دندان قیمت تهران

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری
با پر کردن این فرم همکاران ما در اسرع وقت جهت تعیین وقت مراجعه حضوری با شما تماس خواهند گرفت.

دریافت نوبت آنلاین، مشاوره حضوری رایگان

فرم درخواست آنلاین مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات