Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

لمینت دندان

قیمت لمینت دندان، مزایا و معایب

ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زعفرانیه تهران باکیفیت‌ترین خدمات در زمینه لمینت دندان را با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم و زیبایی دندان‌هایتان را تضمین خواهیم کرد.

قیمت لمینت دندان

در این برگه قصد داریم قیمت لمینت دندان و انواع لمینت دندان و همچنین برندهای معتبر را برای شما شرح دهیم. لمینت دندان با توجه به معیارهای مختلفی قیمت گذاری میشود و برای هر فرد متفاوت میباشد. ازجمله فاکتورهای قیمت گذاری برای لمینت دندان تعداد واحدها موردنظر، هزینه لابراتور و از همه مهمتر شرح حال مراجعه کننده از لحاظ درمانی میباشد.

هزینه لمینت دندان تهران

قیمت لمینت دندان 1403 در دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد از 6.000.000 میلیون تا 8.500.000 تومان قیمت هر واحد لمینت است و قیمت لمینت دندان طرح لبخند 7.000.000 الی 9.000.000 میلیون است. هزینه لمینت دندان کل دهان (لمینت دندان کامل) در تهران تقریبا 60.000.000 تا 120 میلیون تومان است.

جدید ترین نمونه لمینت دندان در تهران

نمونه ویدیو لمینت دندان
ایمکس لبه شیشه ای

توسط دکتر قاسم نژاد

انواع لمینت دندان

لمینت ها انواع مختلفی دارند، که هرکدام بر اساس نوع و جنس و همچنین کیس مورد نظر (زیباجو) روش و متد متفاوت و کارایی  کاربرد متفاوتی دارند از انواع لمینت می‌توان به: لومینیرز، لمینت ونیر کامپوزیت، لمینت سرامیکی، لمینت فلدسپاتیک، لمینت موقت، لمینت آی پی اس ips، و لامینت ایمکس اشاره نمود.

همانطور که در ویدیو لمینت لبه شیشه ای مشاهده میکنید، لبه های دندان براق و درخشنده میباشند که همین موضوع باعث میشود ظاهری جذاب تر و طبیعی تر به چهره شما بخشیده شود.

پیشنهاد ما برای انجام لمینت برند ips ایمکس آلمانی میباشد؛ زیرا از نظر کیفیت، استحکام، درخشندگی و ماندگاری و طول عمر، جواب خود را پس داده و با استقبال زیادی میان مراجعه کنندگان و دندانپزشکان مواجه شده است.

هزینه و قیمت لمینت دندان سال 1403، لمینت دندان تهران

قیمت لمینت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد، ازجمله: مهارت دندانپزشک، جنس و برند لمینت، کیفیت مواد مصرفی، تعداد واحدهای دندانی در قیمت نهایی لمینت دندان تاثیرگذار است.

قیمت لمینت دندان 1403 در دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد از 6.000.000 میلیون تا 85.00.000 تومان قیمت هر واحد لمینت است و قیمت لمینت دندان طرح لبخند 7.000.000 الی 9.000.000 میلیون است. هزینه لمینت دندان کل دهان (لمینت دندان کامل) در تهران تقریبا 60.000.000 تا 120 میلیون تومان است.

کیفیت و نتیجه نهایی لمینت دندان برای مجموعه ما از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین علت دکتر قاسم نژاد از بهترین برند لمینت دندان که برند لمینت سرامیکی ایمکس ساخت کشور آلمان میباشد برای زیباجویان خود استفاده میکنند. قیمت لمینت سرامیکی ایمکس برای هر واحد از واحدی 6 تا 9 میلیون تومان میباشد که همراه با تکنیک لیرینگ دندان و لبه های شفاف و شیشه ای نتیجه فوق العاده ای را رقم خواهد زد.

جدول قیمت لمینت دندان 1403

نوع لمینت دندانقیمت هر واحد لمینت دندان
قیمت لمینت دندان ویتاتماس
قیمت لمینت زیرکونیا Aتماس
هزینه لمینت دندان زیرکونیا Bتماس
قیمت لمینت فلدسپاتیکتماس
قیمت لمینت ریل لایفتماس
قیمت لمینت گلس سرامیکی6 تا 9 میلیون تومان
لمینت دندان سرامیکی آلمانی مارک ایمکس6 تا 9 میلیون تومان
لمینت دندان سرامیکی ایمکس برند آلمانی + تکنیک لیرینگ و لبه های شیشه ای6 تا 9 میلیون تومان

نمونه کار‌های لمینت دندان
دکتر قاسم نژاد

(عکس‌ها بدون هیچگونه ادیت و ویرایش می باشد)

نمونه لمینت دندان ایمکس
لبه شیشه ای

توسط دکتر قاسم نژاد
قیمت لمینت دندان

سبک و متد جدید لمینت
لبه شیشه ای دندان

به تازگی سبک و متد جدیدی به نام لمینت لبه شیشه ای رواج پیدا کرده که نام های دیگر آن لمینت با لبه شفاف، لمینت براق دندان، لمینت شیاردار دندان یا لامینت با لبه بی رنگ نیز می باشد، که مورد استقبال فراوانی از سمت هنرمندان و زیباجویان می باشد.

در این روش و سبک جدید بعد از قالب‌گیری طبق انتخاب و سلیقه زیباجو لبه های دندان لمینت شده به صورت شیشه ای و شفاف ساخت و پرداخت می‌شود، و همین امر باعث می شود دندان ها بسیار طبیعی تر، درخشان تر و براق تر شوند، و در نتیجه لبخند زیباتری به وجود خواهد آمد.

دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زمره اولین کلینیک هایی است که لمینت لبه شیشه ای و شفاف را به مراجعه کنندگان خود معرفی نمود و با استقبال فراوانی مواجه شد. 

در ادامه می‌توانید مقاله کامل لمینت لبه شیشه ای و شفاف را مطالعه نمایید.

 مزایای لمینت دندان چیست؟

  • بادوام است و تا زمانی که مراقبت های لازم انجام شود می توان از آن برای سالیان متمادی استفاده کرد.
  • به دلیل نازک بودن هیچ احساسی از جلو آمدن فک و دندان نخواهید کرد.
  • به دلیل ظاهر شفاف آن، جلوه ای بسیار طبیعی به دندان ها می‌بخشد.
  • این کار با کمترین خراش روی دندان ها مستحکم می‌شود.
  • شباهت بیشتری به دنداهای طبیعی و مینای دندان دارد.
  • رنگ آن تغییر نمی کند و یکدست است.
  • ساختار صافی و صیقلی دارد.
  • برطرف کردن فواصل دندانی.

جدیدترین نمونه کار لمینت دندان

توسط دکتر قاسم نژاد
(عکس‌ها بدون هیچگونه ادیت و ویرایش می باشد)

نمونه قبل و بعد از لمنیت دندان
از نمایی نزدیک رنگ BL

قیمت لمینت دندان تهران
قیمت لمینت دندان تهران
لمینت دندان قیمت تهران
لمینت دندان قیمت تهران

ویدیو نحوه اسکن لمینت دندان

نحوه اسکن داخل دهانی
توسط دستگاه اسکن 3 بعدی دندان
توسط دکتر قاسم نژاد

اسکن 3 بعدی برای
قالبگیری لمینت دندان

دندانپزشک برای اینکه از فرم دندان های شما نمونه گیری کند باید قالب آن را تهیه و سپس به لابراتور برای ساخت روکش دندان ارسال کند. در روش سنتی و قدیمی این قالبگری با خمیر مخصوصی انجام میشود که این روش معایبی از جمله فشار زیاد به فک ها، دقیق نبودن نمونه به علت حرکت فک در حین قالب گیری و همچنین ایرادات فنی در پوشش دهی اشاره کرد.

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر قاسم نژاد در تهران، از دستگاه اسکن 3 بعدی برای قالبگیری دندان های مراجعه کنندگان خود استفاده میکند. استفاده از اسکن 3 بعدی برای قالب گیری دندان روشی جدید میباشد که در کلینیک های دندانپزشکی حرفه ای و تخصصی انجام میشود.

از مزایای اسکن 3 بعدی دندان میتوان به دقت خیلی بالا در اسکن جزییات دندان و همچنین سرعت بالا و بدون هیچگونه درد و حساسیت اشاره کرد. استفاده از این دستگاه در این کلینیک تاثیری روی هزینه لمینت دندان ندارد.

نمونه ویدیو لمینت دندان

نمونه ویدیویی توسط دکتر قاسم نژاد
نمایش ویدیو درباره نمونه لمینت دندان ایمکس و قیمت لمینت دندان

فیلم لمینت دندان ایمکس

نمایش ویدیو درباره قیمت لمینت ایمکس

ویدیو لمینت دندان ایمکس

پخش ویدیو

فیلم قبل و بعد از لمینت دندان

بهترین برند لمینت دندان

لمینت ایمکس emax

در بین لمینت ها و برندهای مربوط به آن با توجه به همه فاکتورها لمینت ایمکس E-max یکی از بهترین، درجه یک‌ترین و رایج ترین نوع روکش ها است که در بازار موجود است و کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای زیباجویان خود پیشنهاد میکند.لمینت ایمکس E-max از جمله لمینت هایی است که از شفافیت، درخشش، استحکام و مواد با کیفیت بسیار بالا برخوردار است و جلوه منحصر به فردی به لبخند و دندان شما هدیه می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با لمینت ایمکس و همچنین مشاهده نمونه کار ها و قیمت لمینت ایمکس کلیک کنید.

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

دریافت نوبت آنلاین، مشاوره حضوری رایگان

فرم درخواست آنلاین مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد با بیش از 10 سال سابقه با به‌ کارگیری بروزترین دستگاه‌ها و تجهیزات دندانپزشکی، در برج الماس زعفرانیه تهران، سعی بر آن دارد تا پیوسته در مسیر ارائه ایده‌آل‌ترین خدمات در حوزه‌های تخصصی زیبایی و درمان دندان، گام‌هایی مؤثر در جهت رفاه و رضایت حال مراجعه کنندگان بردارد.

با توجه به نوسانات بازار جدول قیمت کامپوزیت، تعرفه و لیست و هزینه قیمت لمینت دندان 1403 تهران به صورت حدودی و میانگین می باشد.

البته همواره تلاش ما این است که قیمت ها و هزینه های مربوطه را مقرون به صرفه نگاه داریم و در عین حال کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم. شما هموطن عزیز می توانید برای استعلام قیمت لمینت دندان تهران با کلینیک تماس بگیرید و همچنین از مشاوره آنلاین رایگان کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زعفرانیه تهران بهرمند شوید.

ســوالات متــداول

پاســخ سوالتــان را در اینجــا بخوانیــد
سوالات متداول

مزایای لامینت دندان چیست؟

زیبایی دندان ها یکی از عواملی است که باعث اعتماد به نفس افراد می‌شود. با لمینت دندان شکستگی و ترک خوردگی و استحکام دندان تقویت میشود.

افرادی که لمینت میکنند به خاطر حفظ زیبایی دندانها، بیشتر ترغیب به بهداشت دندان و دهان می‌شوند و بیشتر از دندانهای خود مراقبت می‌کنند. از مزایای اصلی دندان می‌توان به رفع نواقص ظاهری و افزایش زیبایی و اعتماد به نفس افراد اشاره نمود.

معایب لامینت دندان چیست؟

از معایب لمینت دندان می‌توان به ترمیم آن اشاره نمود، اگر لمینت دچار شکستگی شود نمی‌توان آن را ترمیم نمود، درنتیجه آن لمینت آن واحد دندانی باید تعویض گردد. البته این مورد باز هم بستگی به مراقبت زیباجو از دندان خود برمی‌گردد. از دیگر معایب لمینت دندان گران قیمت بودن آن نسبت به کامپوزیت دندان می‌باشد.

طول عمر لمینت چقدر است؟

لمینت سرامیکی معمولا ۵ تا ۱۰ سال عمر میکند و نیازی به مراقبت های خیلی خاص ندارد، البته مثل بقیه دندانها باید تمیز شود. طول عمر لمینت کامپوزیتی به طور متوسط ۵ سال است.

چند دندان خود را باید لمینت کنم؟

برای تعیین تعداد واحد دندان که نیاز به لمینت دارند باید با دندانپزشک متخصص مشورت کنید. هدف از لمینت کردن هم مهم است. معمولا شش تا هشت دندان جلویی بالایی برای زیبایی لبخند لمینت میشوند اما اگر صرفا قصد ترمیم دارید تنها همان دندانی که شکسته یا صدمه دیده است را لمینت میکنید.

آیا لمینت درد دارد؟

به هیچ عنوان این فرآیند همراه با درد نیست، اما اگر حساسیت شما بالا باشد دندانپزشک از بی حسی موضعی برای شما استفاده خواهد کرد که دردی را احساس نکنید. شایان ذکر است کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای بی حسی دندان از دستگاه مخصوص بی حسی استفاده میکند که شما هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

اگر لمینت افتاد چه باید کرد؟

در درجه اول برای کار لمینت باید دندانپزشک ماهر و متخصص را انتخاب کنید که برای انجام لمینت از مواد با کیفیت استفاده کند، تا دچار اینگونه موارد نشوید.اما اگر لمینت افتاد جای نگرانی نیست، به دندنپزشک خود مراجعه کنید و با مشورت با او مشکل را حل کنید. هیچگاه لمینت افتاده شده را سعی نکنید خودتان بچسبانید!!

لومینیرز چیست؟

لومینیرز یا لمینت خیلی نازک، یک برند مشهور لمینت سرامیکی است که در آن پوسته لمینت بسیار نازک است به همین علت برای اضافه شدن آن به دندان معمولا نیازی به تراشیدن دندان نیست بنابراین روشی محافظه کارانه تر است و نیازی به بی حسی وجود ندارد.

بهترین برند لامینت دندان کدام است؟

بهترین برند لمینت در حال حاضر برند ایمکس Emax است که کیفیت، استحکام، زیبایی و ظرافت بالایی دارد. در بین لمینت ها و برندهای مربوط به آن لمینت ایمکس E-max یکی از بهترین، درجه یک‌ترین و رایج ترین نوع روکش ها است که در ایران نیز موجود است و کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای زیباجویان خود پیشنهاد میکند. 

لمینت ایمکس E-max از جمله لمینت هایی است که از شفافیت، درخشش، استحکام و مواد با کیفیت بسیار بالا برخوردار است و جلوه منحصر به فردی به لبخند و دندان شما هدیه میدهد.

لمینت دندان قیمت و هزینه آن

به علت آنکه ابتدا باید تمام مشکلات و شرح حال دندان، مانند خرابی، پوسیدگی و … برطرف شود. برای برآورد هزینه یابد ابتدا به دندانپزشک مراجعه نمایید. سپس بعد از برررسی دندان های شما هزینه لمینت ونیر دندان به شما اعلام میگردد. 

دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد به شما این اطمینان را می‌دهد که هزینه های مربوطه مقرون به صرفه و با بالاترین کیفیت کاری انجام شود.

نمونه کارهای لمینت را چگونه می توان دید؟

دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای سهولت انتخاب رنگ، جنس و برند لامینت دندان برای زیباجویان خود عکس و ویدیو نمونه کارهای کاملا واقعی و بدون ادیت را در همین سایت در بخش گالری تصاویر لمینت دندان، و یا در اینستاگرام دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد قرار داده است.

آیا کامپوزیت شبیه به لمینت داریم؟

بله کامپوزیت ips ای پی اس که برندی آلمانی میباشد بیشترین شباهت رو به لمینت ایمکس دارد و از جنس و کیفیت درجه یک 1 برخوردار است. اگر هزینه کمتری نسبت به لمینت دندان میخواهید پرداخت نمایید بهترین گزینه کامپوزیت ips ای پی اس میباشد. برای آشنایی بیشتر همچنین مشاهده نمونه کار و قیمت کامپوزیت دندان کلیک نمایید.

بــرای یک لبخنــد زیبــا؛ کنارتــان هستیــم

قیمت لمینت دندان زعفرانیه تهران، افرادی که به دنبال دندانپزشکی و لمینت دندان تهران و محله زعفرانیه تهران در منطقه ۱ یک و تعرفه قیمت خدمات دندانپزشکی زعفرانیه تهران هستند! افرادی که نمی‌دانند به چه کسی اعتماد کنند! و افرادی که راه حل زیبایی دندان‌هایشان را نمی‌دانند!

دکتر قاسم قاسم نژاد دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و جراح متخصص در مطب دندانپزشکی زعفرانیه تهران منتظر دیدار شماست تا بهترین مشاوره و خدمات دندانپزشکی را به شما ارائه دهد. لمینت دندان ارزان

نهایتاً، قیمت لمینت دندان یکی از مؤلفه‌های مهم در انتخاب این روش دندان‌پزشکی است. با توجه به مزایا و هزینه‌های مرتبط با لمینت دندان، تصمیم‌گیری به دقت و با مشاوره از پزشک خود مهم است. با انتخاب مناسب و متناسب با بودجه خود، می‌توانید به زیبایی دندان‌های خود دست یابید و از لبخندی جذاب بهره‌مند شوید.

لمینت دندان  تهران لمینت دندان زعفرانیه

کلینیک دکتر قاسم قاسم نژاد، لمینت دندان زعفرانیه، و لمینت دندان تهران از بهترین متریال و دستگاه‌ها و جدیدترین تکنولوژی‌ها برای زیبایی و سلامت دندان‌های شما استفاده می‌کند. آقای دکتر قاسم قاسم نژاد با سال‌ها تجربه و کارنامه بی‌نظیر خود درحال خدمت‌رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشد. 

اگر به دنبال یک پزشک حرفه‌ای و با تجربه هستید حتماً به دکتر قاسم قاسم نژاد در دندانپزشکی زعفرانیه تهران در برج الماس مراجعه کنید. بهترین قیمت لمینت دندان سرامیکی

ماندگاری لمینت دندان، ماندگاری و طول عمر ونیر لامنیت ها تقریبا بین 5 تا 10 سال است. البته هرچه نگهداری، تغذیه و بهداشت دندان و دهان خود را بیشتر رعایت کنید مسلما طول عمر و ماندگاری آن ها بیشتر خواهد بود.

قیمت لمینت دندان سال 1403 از 6 تا 9 میلیون تومان، لمینت سرامیک ایمکس، لمینت دندان قیمت تهران، نمونه کار، مزایا و معایب سبک جدید لمینت ips لب شیشه‌ای، زعفرانیه

گاها زیباجویان به علت های مختلف برای سفید کردن دندان های خود روش بلیچینگ را انتخاب می کنند که در این جا باید گفت علاوه بر عوارضی که بلیچینگ دندان در درازمدت برای مینای دندان دارد تعداد دفعات بیشتری برای این روش باید به دندانپزشک مراجعه نمایید، تقریبا ۳ الی ۴ بار در سال

لمینت دندان به انگلیسی، کامپوزیت دندان به انگلیسی Dental laminate veneer یا لمینت سرامیکی composite veneer مواد یا ماده ای از جنس محکم سرامیک سفید رنگ است که ظاهری زیبا و یکدست به دندان ها می دهد که اغلب برای پوشش فواصل دندانی و ترمیم دندان ها و یا زیبایی آن ها مورد استفاده می شود.

لمینت دندان تهران، لمینت دندان در تهران، بهترین قیمت لمینت دندان، هزینه لمینت دندان در تهران، قیمت هر واحد لمینت دندان، قیمت لمینت دندان طرح لبخند، قیمت بهترین لمینت دندان، لمینت دندان شمال تهران، لمینت دندان فرمانیه، محمودیه دندان لمینت، دندان لمینت پاسداران، دندان لمینت منطقه یک 1، جدیدترین قیمت لمینت دندان، بهترین لمینت دندان در تهران، لمینت دندان بازیگران، قیمت لمینت دندان ژله ای، لمینت دندان طبیعی، لمینت دندان قبل و بعد، لمینت دندان واحدی چند، لمینت دندان هزینه، قیمت لمینت فک بالا، قیمت لمینت فک پایین، لمینت دندان متحرک

قیمت لمینت دندان 1403 در دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد از 6.000.000 میلیون تا 9.000.000 تومان قیمت هر واحد لمینت است و قیمت لمینت دندان طرح لبخند 7.000.000 الی 10.000.000 میلیون است. هزینه لمینت دندان کل دهان (لمینت دندان کامل) در تهران تقریبا 50.000.000 تا 120 میلیون تومان است.

قیمت لمینت سرامیکی زیرکونیا لمینت های زیرکونیا از مواد دی اکسید زیرکونیوم ترکیب و ساخته میشود و یک لامینت تمام سرامیک محسوب میشود. برای دریافت قیمت لمینت زیرکونیا با کلینیک تماس حاصل نمایید. قیمت لمینت ایمکس، لمینت ایمکس یکی دیگر از انواع لمینت تمام سرامیک میباشد که از جنس و ساختار جدید لیتیوم دی سیلیکات ساخته می شود، قیمت لمینت ایمکس 6.000.000 الی 9.000.000 تومان می باشد. 

قیمت لمینت بدون تراش لومینیرز لمنیت های لومینیرز به لمینت بدون تراش معروف هستند که در عین آنکه که قطری کمتر از یک لنز چشم دارند، استحکام و زیبایی بسیار بالایی ارائه می دهند و قیمت لمینت لومینیرز به ازای هر واحد در حدود 6.000.000 الی 9.000.000 تومان می باشد. قیمت لمینت فلدسپاتیک لمینت فلدسپاتیک از جنس پودرهای شیشه و جنس دی اکسیدسیلیکون ساخته میشوند و شفافیت و درخشندگی فوق العاده زیادی دارند. قیمت و هزینه لمینت فلدسپاتیک به ازای هر واحد 6.000.000 الی 9.000.000 میلیون تومان میباشد.

قیمت لمینت ips ایمکس emax آی پی اس به طور کلی قیمت لمینت‌ ips دندان، بستگی به کیفیت مواد استفاده شده در لابراتور، دقت به کار رفته در ساخت روکش‌ها و مهارت دندانپزشک متخصص لمینت دارد و می‌تواند متغیر باشد. در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد از بهترین مواد لمینت دندان  استفاده می‌شود و ماهر‌ترین افراد، اجرای لمینت روی دندان‌های شما را بر عهده دارند. لازم به ذکر است این کلینیک با بهترین لابراتور‌های ایران همکاری می‌نماید. 

قیمت لمینت ips ایمکس در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد، طبق تعرفه‌های زیر محاسبه می‌شود. لمینت IPS EMAX لبه شیشه‌ای میلیون تومان 9 میلیون تومان برای هر واحد ظاهر طبیعی طول عمر بالا بدون‌نیاز‌ به تراش لمینت IPS EMAX میلیون تومان 9 میلیون تومان برای هر واحد ظاهر طبیعی تنوع رنگ بالا بدون‌نیاز‌ به تراش محبوب لمینت با سیستم زیرکونیوم A میلیون تومان7 میلیون تومان 6 برای هر واحد طول عمر بالا بدون‌نیاز‌ به تراش اصلاح دندان لمینت با سیستم زیرکونیوم B میلیون تومان6 میلیون تومان 5 برای هر واحد طول عمر مناسب بدون‌نیاز‌ به تراش اصلاح دندان

 

توضیحات بیشتر بستن
guest

18 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا تهرانی
سارا تهرانی
4 ماه قبل

لمینت لبه شیشه ای این دکتر حرف نداره، زعفرانیه هستن خیلی خوش برخوردن، حتی پارکینگ هم واسه مشتریاشون دارن، من لمینت ایمکس لبه شیشه ای انجام دادم فعلا که راضیم ازشون

farnaz
farnaz
4 ماه قبل

من میخواستم لمینت ساده انجام بدم، ولی نمونه کارهای لمینت لبه شیشه ای این دکتر رو دیدم عالی بود، قبلش دندونام کامپوزیت بود، روی قیمت لمینت دندان بهم تخفیف هم دادن، کارشون واقعا عالیه عکس لمینت دندونام هم گذاشتم

دندان-قیمت
علیرضا
علیرضا
4 ماه قبل

یکی از بهترین کلینیک های لمینت دندان تهران هستند

solmaz
solmaz
4 ماه قبل

قیمت لمینت دندان طرح لبخند یعنی چی؟ من متوجه تفاوتش نمیشم، و اینکه قیمت هرواحد لمینت دندان یعنی چی؟

radin
radin
4 ماه قبل

من پیش این دکتر کار لمینت دندان هامو انجام دادم هم از کیفیت راضی بودم هم از مشتری مداری این مجموعه، تبلیغ نمیکنم براشون چون واقعا همینطور بود و به خاطر همین اومدم اینجا که باز هم تشکر کنم.

Marjan
Marjan
4 ماه قبل

این کلینیک ارزش بالایی برای مراجعینش قائل هست و اینو به کسایی که دنبال لمینت دندان ارزون هستند بگم که در کنار کار دکتر دندانپزشک، کیفیت ساخت لمینت دندون و لابراتور خیلی مهمه حتما مطمئن بشید که با لابراتوری که لمینت دندان شما رو میسازه حرفه ای باشه، اینه که رو قیمت لمینت تاثیر میذاره

zahra
zahra
3 ماه قبل

واقعا از بهترین های لمینت دندان تهران هستند. اگر رفتید حتما پیش دکتر قاسم نژاد انجام بدید. من جای دیگه لمینت ایمکس انجام دادم که گول ارزون بودنشو خوردم، ایشون رو توی گوگل سرچ کردم و پیدا کردم واقعا الان راضیم، درود بر شما دکتر قاسم نژاد عزیز

Nastaran
Nastaran
3 ماه قبل

هم تخفیف خوب دادن بهم هم برخوردشون عالی بود و هم به شدت کارشون با جاهای دیگه فرق میکنه من لمینت ایمکس لبه شیشه ای انجام دادم واسه ۲ تا فک بالا و پایین، دکتر قاسم نژاد عالی هستن

امیررضا
امیررضا
4 ماه قبل

کار دکتر عالیه من چندسال پیش شون لمینت کردم

parinaz tehranipoor
parinaz tehranipoor
3 ماه قبل

دندانپزشک فوق العاده حرفه ای و ماهر، کلینیک درجه یک و شیک، رفتار پرسنل عالی، قیمت معقول، رضایت 100% ممنون از تمام زحماتی که برای من انجام دادید دکتر قاسم نژاد عزیز

saba
saba
1 ماه قبل

دکتر قاسم نژاد عالی هستند، برخلاف دندانپزشکا که معروف هستن به بد اخلاق بودن، ایشون خیلی خوش اخلاق هستن، من 16 واحد لمینت ایمکس انجام دادم پیش ایشون که خیلی راضی هستم. قیمت لمینت دندان هم با تخفیف برام حساب کردن. اومدم اینجا که بازم ازتون تشکر کنم

giti
giti
8 روز قبل

به غیر از لمینت ایمکس هیچ لمینت دیگه ای انجام ندین، من 3 بار کامپوزیت کردم و بعدش پشیمون شدم، لمینت بکنید فقط هم ایمکس انچام بدید

Sepehr
Sepehr
4 ماه قبل

سلام لمینت لبه شیشه ای واسه آقایان هم استفاده میشه؟

مهسا
مهسا
4 ماه قبل

آقای دکتر درجه قسمت لبه شیشه ای دندان، همون قسمت transparency رو میشه مقدار شفافیتش رو مشخص کرد؟ و اینکه قیمت لمینت دندان شیشه ای با ساده فرق میکنه؟