Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

ونیر کامپوزیت لبه شیشه ای یا لبه شفاف

کامپوزیت لبه شیشه ای یا لبه شفاف بیشتر در دندانپزشکی زیبایی کاربرد دارد و براساس سلیقه و انتخاب زیباجو مورد استفاده قرارمی‌گیرد جالب است بدانید سلبریتی‌ها و افراد معروف و بازیگران به‌‌تازگی از این روش استقبال کرده و ازآن برای زیبایی دندان خود استفاده می کنند.
کامپوزیت لبه شیشه ای

حتما شنیده‌اید که دندانپزشکان از اصطلاح کامپوزیت لبه شیشه ای یا لبه شفاف استفاده می‌کنند، که البته نام های دیگری نیز دارد: لیرینگ به روش لبه شیشه ای، کامپوزیت دندان شیاردار و کامپوزیت ونیر براق

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ونیر کامپوزیت به روش لیرینگ با لبه‌ شیشه‌ ای چیست و چگونه انجام می‌شود؟

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد واقع در خیابان زعفرانیه تهران با بروزترین دستگاه ها و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین متدهای روز دنیا در خدمت شماست.

برای آشنایی بیشتر با کامپوزیت لبه شیشه ای یا به عبارتی کامپوزیت دندان لبه شفاف با ما همراه باشید.

کامپوزیت لبه شفاف شیشه ای
کامپوزیت لبه شفاف شیشه ای

آشنایی با ونیر کامپوزیت لبه شیشه ای

به طور کل و حالت معمول ، در دندان‌های طبیعی شما ، قسمت هایی وجود دارد که تناژ رنگی متفاوتی دارد در واقع رنگ و سایه ها در دندان های شما یک دست نیست به طور مثال اگر در آینه نگاهی به دندان های خود بیاندازید متوجه این موضوع خواهید شد که لبه های دندان شما حالت شفاف و شیشه ای مانند دارد.

با پیشرفت متد ها در علم دندانپزشکی و روش های جدید زیبایی و اصلاح طرح لبخند، متخصصان دندانپزشکی قادر به این هستند که این عدم یکدست بودن دندان ها را برطرف کرده و به آنها جلوه ای زیبا و جذاب و در عین حال طبیعی ایجاد کنند، به این منظور دندانپزشک از کامپوزیت هایی استفاده می‌کند که همانند ماده رزین دارای شفافیت و رنگ‌های متنوع هستند. در واقع کامپوزیت لبه شیشه ای هم برای اصلاح طرح لبخند مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم به صورت سلیقه ای برای زیباتر شدن و طبیعی تر جلوه دادن دندان ها مورد استفاده قرار میگیرد. که این بستگی به سلیقه و انتخاب شما دارد.

ونیر کامپوزیت به روش لبه‌ شیشه‌ ای یا شیاردار یکی از روش ها و شیوه های جدید و نوین کامپوزیت است که به واسطه  آن می‌توان دندان‌هایی یک دست و کاملا طبیعی داشت.

کامپوزیت لبه شیشه ای یا لبه شفاف بیشتر در دندانپزشکی زیبایی کاربرد دارد و براساس سلیقه و انتخاب زیباجو مورد استفاده قرارمی‌گیرد جالب است بدانید سلبریتی ها و افراد معروف و بازیگران  به تازگی از این روش استقبال کرده و ازآن برای زیبایی دندان خود استفاده می کنند.

دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زمره اولین کلینیک هایی است که کامپوزیت لبه شفاف را به مراجعه کنندگان و زیباجویان خود معرفی نمود و با استقبال فراوانی مواجه شد.

مراحل کامپوزیت دندان با لبه شیشه ای

کامپوزیت دندان لبه شفاف طی ۴ مرحله صورت می‌گیرد که به اختصار به آن می‌پردازیم.

معاینه دندان‌ها، آماده سازی دندان‌ها، نصب کامپوزیت، پولیش دندان

دندانپزشک همانند مراحل انجام کامپوزیت دندان به روش لیرینگ عمل میکند با این تفاوت که در قسمت لبه های دندان از تکنیک متفاوتی استفاده می کند. در این تکنیک دندانپزشک لایه شفاف و شیشه ای رزین و بی رنگ را در لبه های دندان به کار می برد و با ایجاد شیارهای متناسب در مواد کامپوزیتی حالت طبیعی دندان را ایجاد می کند که همین موضوع باعث انعکاس نور جذاب تر و درخشان تری میشود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل انجام کامپوزیت دندان می توانید مقاله کامل کامپوزیت دندان را مطالعه نمایید.

کامپوزیت دندان لبه شفاف
کامپوزیت دندان لبه شیشه ای یا شیاردار

ویدیو و فیلم قبل و بعد از کامپوزیت ونیر براق و لبه شیشه ای

نمونه فیلم کامپوزیت دندان لبه شیاردار در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زعفرانیه تهران

مزایای ونیر کامپوزیت دندان با لبه‌شیشه‌ ای ، لبه شفاف

ونیر کامپوزیت لبه شیشه ای و براق توسط دندانپزشک متخصص و با تجربه مزایایی هم دارد که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

  • در زمانی که این فرآیند در حال انجام است زیباجو هیچگونه درد و احساس ناراحتی، حس نخواهد کرد.
  • برای انجام ونیر کامپوزیت نیاز به تراش دادن دندان نیست، در مواردی خیلی خاص طبق صلاحدید دندان‌پزشک مقدار خیلی جزیی دندان تراش داده میشود که جای هیچگونه نگرانی نیست.
  • از مزیت های کامپوزیت لبه شیشه ای این است که اگر دندانی لب پریدگی یا شکستگی داشته باشد می توان آن دندان را مثل یک دندان طبیعی ترمیم و از نظر زیبایی به حالت طبیعی خود بازگرداند.
  • کامپوزیت ها نیز همانند دندان های طبیعی فشار بالای حاصل از جویدن غذا را تحمل میکنند پس بنابراین باید از مواد درجه یک ومعتبر برای انجام امور دندانپزشکی خود استفاده کنید. کلنیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد از بهترین و معتبرترین برند های روز دنیا برای تمام مراجعه کنندگان خود استفاده میکند.
  • یکی دیگر از مزایای انتخاب کامپوزیت به روش لبه شیشه ای این است که شکل و ظاهر دندان ها و فرم طبیعی آن ها حفظ شده و کسی فرق بین دندان طبیعی و دندانی که از این روش استفاده کرده است را متوجه نخواهد شد.
  • اجرای ونیر کامپیوزیت برای زیباجو در یک جلسه و بدون هیچ درد و خونریزی می‌باشد.

اگر دندان دچار لب پریدگی و یا شکستگی بسیار جزئی شود امکان این وجود دارد که مانند یک دندان طبیعی آن را ترمیم و اصلاح نمود.

کامپوزیت دندان لبه شیشه ای
نمونه کامپوزیت دندان با لبه شیشیه ای و شیاردار

برای دیدن نمونه کارهای کامپوزیت و لمینت دندان لب شیشه ای یا شفاف میتوانید به گالری دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد مراجعه نمایید.

ips بهترین برند کامپوزیت دندان برای کامپوزیت لبه شفاف

یکی از بهترین مارک های کامپوزیت دندان، برند آلمانی ips است که از همه لحاظ کیفیت مطلوبی دارد. اگر از این برند به همراه تکنیک لیرینگ دندان استفاده شود نتیجه نهایی بینظیر خواهد بود.متد لیرینگ دندان و یا لیرینگ لبه شیشه ای یکی از بهترین روش هایی است که مورد استفاده متخصصان حرفه ای دندانپزشکی است. برای مطالعه بیشتر در مورد لیرینگ دندان می توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

تفاوت کامپوزیت دندان لبه شیشه ای و کامپوزیت دندان ساده

از تفاوت های کامپوزیت دندان ساده و کامپوزیت دندان با لبه شفاف و شیشه ای می توان به جلوه طبیعی تر و براق تر کامپوزیت دندان لبه شیشه ای اشاره نمود و همچنین از لحاظ تکنیکال و متد، تفاوت هایی با کامپوزیت دندان ساده نیز دارد.

انتخاب کامپوزیت لبه شفاف و شیشه ای کاملا سلیقه ای است و می تواند انتخاب خانم ها و همچنین آقایان باشد.

قیمت و هزینه کامپوزیت دندان با لبه شیشه ای به روش لیرینگ

با توجه به مهارت و تجربه دندانپزشک متخصص، مواد و دستگاه‌ها و خدماتی که استفاده می‌شود، قیمت و هزینه کامپوزیت ونیر دندان متفاوت است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد سعی برآن داشته هزینه های مربوطه را تا جای ممکن برای زیباجویان عزیز مقرون به صرفه نگهدارد و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهد. برای استعلام هزینه ها می توانید با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زعفرانیه تهران تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده و مقایسه نمونه کامپوزیت دندان کلیک نمایید.

کامپوزیت لب شیشه ای دندان
کامپوزیت لب شیشه ای دندان

سخن پایانی

ونیر کامپوزیت لبه شیشه ای عناوین دیگری مانند کامپوزیت دندان شیاردار، لیرینگ لبه شیشه ای، کامپوزیت ونیر براق، لیرینگ به روش لبه شیشه ای، کامپوزیت لب شیشه ای دندان، کامپوزیت دندان بی رنگ نیز دارد، به طور کلی کامپوزیت ونیر براق یکی از شیوه های طبیعی و به روز در ایجاد طرح لبخند زیبا برای شما می باشد که در این روش ، انتخاب دندانپزشک و کلینیک معتبر یکی از نکات مهم است و در نتیجه بخش بودن این فرآیند تاثیر بسزایی دارد.

دکتر قاسم نژاد یکی از باتجربه ترین متخصص فعال در منطقه زعفرانیه تهران در زمینه دندانپزشکی زیبایی شناخته شده هستند. شما همراهان عزیز می‌توانید برای مشاوره آنلاین و رایگان با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای دیدن نمونه کارهای کامپوزیت دندان لبه شفاف به اینستاگرام کلینیک مراجعه نمایید.

5/5 - (392 امتیاز)

دکتر قاسم نژاد 

دکتر قاسم نژاد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی ایران، با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در خصوص ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، در یک کلینیک اختصاصی و مجهز در برج الماس محله زعفرانیه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می‌باشد.

guest

32 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef
Yousef
6 ماه قبل

ممنون از توضیحاتتون، قیمت لمینت لب شیشه ای چنده؟ یا اصلا لمینت لبه شفاف و شیشه ای هم داریم؟ یا فقط مختص کامپوزیت هایت؟

کیوان
کیوان
1 سال قبل

کامپوزیت لبه شیشه ای محکم تره؟

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل
پاسخ به  کیوان

درود. کامپوزیت ها از نطر استحکام با هم برابرند و تفاوتی بین لبه شیشه ای با سایر روش ها وجود ندارد. البته برند و انتخاب جنس کامپوزیت ونیر در استحکام آن نقش اساسی دارد.

کوروش
کوروش
1 سال قبل

واقعا این مقاله مفید بود و تصمیم منو عوض کرد ممنون بسیار عالی

مشیما
مشیما
11 ماه قبل

به کسانی که دنبال ونیر کردن دندوناشونن پیشنهاد میکنم از سبک کامپوزیت لبه شیشه ای استفاده کنند خیلی طبیعی و خشکل میشه من پیش همین دکتر انجام دادم و کاملا راضیم

ali
ali
4 ماه قبل

مقاله بسیار عالی و کاملی بود ممنون از شما

سحر
سحر
1 سال قبل

درجه شفاف بودن کامپوزیت لبه شیشه ای رو میشه مشخص کرد؟ منظورم اینه که خیلی هم شیشه ای نباشه یه چیزی بین کامپوزیت یکدست و کامپوزیت لبه شفاف

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل
پاسخ به  سحر

سلام، بله می توان درجه شفاف بودن کامپوزیت لبه شیشه ای رو مشخص کرد.

فرانک
فرانک
1 سال قبل

کامپوزیت ونیر دندان شیاردار همین کامپوزیت دندان لبه شیشه ای هستش؟

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل

ونیر کامپوزیت لبه شیشه ای یا لبه شفاف

میثم
میثم
1 سال قبل

رنگ دندان عکسی که گذاشتید چی هست یا چه کدیه؟ و اینکه آیا کامپوزیت لبه شیشه ای گرونتره؟ فقط برای خانوما استفاده میشه یا برای آقایان هم میشه استفاده کرد؟

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

سلام ، 1. در مورد کد رنگ لطفا با کلینیک تماس بگیرید ، 2. خیر هزینه کامپوزیت معمولی و لبه شیشه ای یکسان است، 3. سلیقه ای هست آقایان هم استفاده می کنند

soheila
soheila
1 سال قبل

قیمت کامپوزیت لبه شفاف؟

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل
پاسخ به  soheila

درود. باتوجه به نوسانات قیمت ها از ارائه قیمت در فضای مجازی معذوریم. البته هزینه کامپوزیت لبه شیشه ای برای هر فرد نسبت به شرح حال او متفاوت می باشد. برای استعلام هزینه می توانید با کلینیک تماس بگیرید. باتشکر

آیسان
آیسان
1 سال قبل

لمینت لبه شفاف هم داریم؟

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل
پاسخ به  آیسان

سلام . بله لمینت ها هم می توانند دارای لبه شیشه ای یا همان شفاف باشند.

mahshid
mahshid
1 سال قبل

کامپوزیت ونیر شیشه ای بهتره یا لمینت لبه شیشه ای؟

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل
پاسخ به  mahshid

درود، مطمئنا لمینت نسبت به کامپوزیت از همه لحاظ بهتر است، اما کامپوزیت هم اگر از برند با کیفیت و نزد دندانپزشک متخصص انجام شود نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

سسش
سسش
1 سال قبل

قیمت این نمونه کار دندان لبه شیشه ای که عکسشو اون بالا گذاشتید چنده؟ من از پاریس میخوام بیام ایران واسه این کار لطفا اطلاعات کامل بدید

dr_ghasem_ghasemnejad
مدیر
dr_ghasem_ghasemnejad
1 سال قبل
پاسخ به  سسش

سلام، از اعلام نمودن قیمت در این فضا معذوریم، شما با تماس گرفتن با کلینیک به راحتی اطلاعات کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مفتخریم که ما رو انتخاب می کنید.

ایمپلنت لبه شیشه ای هم داریم؟
ایمپلنت لبه شیشه ای هم داریم؟
1 سال قبل

ایمپلنت لبه شیشه ای هم داریم؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل

درود، خیر ایمپلنت لبه شیشه ای نداریم، شاید منظور شما لمینت لبه شیشه ای باشد که بله داریم، شما می توانید برای آگاهی بیشتر در مورد لمینت دندان با لبه شیشه ای مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

زینب
زینب
1 سال قبل

کامپوزیت لبه شفافتون مو نمیزنه با لمینت خیلی عالی

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  زینب

درود بر شما، ممنون از حسن نیت شما

فلور
فلور
1 سال قبل

کامپوزیت دندان لبه شیشه ای همون کامپوزیت براق میشه؟

لیرینگ به روش لبه شیشه ای قیمتش چنده؟
لیرینگ به روش لبه شیشه ای قیمتش چنده؟
1 سال قبل

لیرینگ به روش لبه شیشه ای قیمتش چنده؟

parisa
parisa
1 سال قبل

لیرینگ به روش لبه شیشه ای قیمتش چنده؟

لیرینگ لبه شیشه ای
لیرینگ لبه شیشه ای
1 سال قبل

لیرینگ لب شیشه ای هم همین هست؟

فهرست مطالب