Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

کامپوزیت دندان سارمکو

یکی از محبوبت‌ترین روش‌های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت دندان است. کامپوزیت دندان سارمکو یکی از بهترین برند ها است که می توان انتخاب نمود. در ادامه به قیمت کامپوزیت سارمکو، مزایا و معایب و رنگ های خاص آن می پردازیم.
قیمت کامپوزیت سارمکو
مارک سارمکو دندان

تاریخچه شرکت سارمکو SAREMCO

قبل از معرفی کامپوزیت دندان سارمکو به تاریچه ای کوتاه از این شرکت می پردازیم. آدلبرت اشمید شیمیدان و به عنوان رئیس سابق توسعه مواد دندانپزشکی در یک شرکت دندانپزشکی در شرق سوئیس، اقدام جالب انجام داد و در سال 1987 به سمت خود اشتغالی قدم برداشت و شرکت SAREMCO AG را تاسیس نمود. از اهداف او برای تاسیس این شرکت تولید بالا و دریافت سود کم به نفع بیماران بود. محصولاتی، شامل پلاستیک های لایت کیور برای دندانپزشکی ترمیمی با نقاط فروش ویژه منحصر به فرد از نظر زیست سازگاری و عملکرد، اما همچنین پلاستیک های لایت کیور برای بخش زیبایی از جمله محصولات و مواد دندانپزشکی آن زمان بود.

در سال 2016 شرکت SAREMCO AG به دو شرکت SAREMCO Dental AG و SAREMCO Cosmetics AG که در زمینه زیبایی است با دو مدیریت مستقل تبدیل شد. در حال حاضر مدیرعامل اکنون این شرکت فرانکا اشمید که یکی از کارمندان قدیمی این شرکت است می‌باشد.

معرفی شرکت سارمکو

شرکت سارمکو SAREMCO یک شرکت خصوصی در کشور سوئیس می‌باشد که نمایندگی مرکزی آن در شهر راین سنت گالن قراردارد. این شرکت که جزو یکی از محبوب ترین ها است، تمرکز بیشتر تولیدات خود را روی کامپوزیت دندان و لایت کیور گذاشته است. شرکت سارمکو SAREMCO با شعار سلامتی شما برای ما مهم است وارد بازار جهانی شده است و این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده است، که حقیقتا هم نسبت به این شعار پایبند بوده است، زیرا شواهد نشان داده که برند سارمکو دارای محبوبیت و امتیازات بالایی قرار دارد. شرکت سارمکو دارای گواهینامه های متعدد بین المللی می باشد که از جمله مهم‌ترین آنها گواهینامه ISO 13485 کیفیت برتر است.

گواهینامه سارمکو

کامپوزیت دندان سارمکو چیست؟

کامپوزیت دندان سارمکو یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین، برند های کامپوزیت‌ در بازار ایران است، این کامپوزیت در کشور سوئیس ساخته شده و به صورت واردات به ایران می‌آید که خود، یکی از دلایل محبوبیت این کامپوزیت است.

برای انجام کامپوزیت دندان ضروری است تا انواع مختلف کامپوزیت را با یکدیگر مقایسه کنید و همینطور با یک متخصص دندانپزشک مشاوره کنید، تا بتوانید کامپوزیت دندان مناسب خود را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم به شما در این انتخاب با مقایسه انواع مختلف کامپوزیت و توضیحات کاملی راجع به کامپوزیت دندان سارمکو و همچنین هزینه و قیمت کامپوزیت دندان سارمکو  کمک کنیم.

بیشتر افرادی که به دنبال کیفیتی بی نظیر در کامپوزیت‌هایشان هستند، کامپوزیت سارمکو را انتخاب می‌کنند، زیرا این کامپوزیت یکی از با کیفیت‌ترین کامپوزیت‌های بازار ایران و همینطور یکی از مشهور‌ترین کامپوزیت‌های دندان میان دندانپزشکان است.

کامپوزیت دندان سارمکو بی تردید یکی از زیباترین ظاهر‌ها را میان کامپوزیت‌های دندان اروپایی دارد، اما این تنها نقطه قوت این کامپوزیت نیست، این کامپوزیت از نظر دوام و سختی یکی از درجه یک‌های بازار است و بسیاری از متخصصین دندانپزشکی این کامپوزیت را به مراجعه کنندگان خود توصیه می‌کنند.

کامپوزیت دندان سارمکو

کیفیت کامپوزیت سارمکو

کامپوزیت های شرکت سارمکو از سال 1993 دارای گواهینامه TÜV SÜD و EG و GMP و ISO می باشد. تیم متخصصان از رعایت استانداردهای سختگیرانه در آزمایشگاه های با کیفیت بالا با جدیدترین تجهیزات اطمینان کیفیت بالای آن تضمین می کند. تحقیق و توسعه مستمر با دانشگاه های معروف در سوئیس و آلمان و خارج از کشور و همچنین همکاری نزدیک با دندانپزشکان، استاندارد بالای نوآوری و کیفیت را به شرکت سارمکو SAREMCO ارائه داده است. شایان ذکر است کامپوزیت SAREMCO به علت کیفیت متریال بالا و همچنین استحکام و قیمت آن در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی است.

کیفیت سارمکو

تفاوت میان کامپوزیت دندان سارمکو و لمینت دندان چیست؟

لمینت و کامپوزیت دندان سارمکو، هردو انواع مختلفی از روش‌های مختلف اصلاح طرح لبخند هستند، اما در این میان تفاوت‌های چشمگیری هم هست.
کلی‌ترین تفاوت بین لمینت و کامپوزیت کیفیت مواد استفاده شده و همچنین تفاوت روش و متد میان این دو است، لمینت‌ها از مواد با دوام‌تری ساخته می‌شوند، البته قیمت کامپوزیت دندان سارمکو به نسبت لمینت دندان به مراتب کمتر و به صرفه‌تر است.

کامپوزیت دندان با استفاده از خمیر کامپوزیتی که روی دندان قرار می‌گیر انجام می‌شود، این در صورتی است که لمینت در لابراتور دندانپزشکی و از روی قالب گرفته شده از دندان شما ساخته و سپس برروی دندان شما قرار می‌گیرد.

برای مطالعه بیشتر درباره تفاوت لمینت و کامپوزیت کلیک کنید…

کامپوزیت دندان سارمکو با لبه شیشه‌ای چیست؟

حتما شنیده اید دندانپزشکان از اصطلاح کامپوزیت لبه شیشه ای یا لبه شفاف استفاده می‌کنند، کامپوزیت به روش لبه شیشه‌ای، یکی از روش‌های انجام کامپوزیت است که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال مراجعین قرار گرفته.
کامپوزیت دندان سارمکو هم قابلیت اجرا به صورت لبه شیشه‌ای را دارد و می‌توان با اجرای این روش زیبایی دو چندانی را به دندان‌ها داد.

برای مطالعه بیشتر درباره کامپوزیت لبه شیشه‌ای کلیک کنید…

مزایای کامپوزیت دندان سارمکو

  • کامپوزیت دندان سارمکو بیشترین سازگاری را با بدن انسان دارد و مانند برخی از کامپوزیت‌های دیگر حاوی موادی نیست که به مرور زمان به دندان‌های شما آسیب وارد کند.همچنین این کامپوزیت ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد که این ظاهر زیبا در دندان‌های جلویی، بیش از پیش خود نمایی می‌کند.
  • البته تنها ظاهر زیبا ملاک انتخاب یک کامپوزیت خوب نیست، طول عمر و کیفیت ساخت هم یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین کامپوزیت دندان است، که البته کامپوزیت دندان سارمکو از این نظر هم می‌تواند خواسته‌های شما را براورده کند، زیرا این کامپوزیت کیفیت بسیار بالایی در ساخت دارد و همینطور به خوبی روی دندان‌ها میچسبد و طول عمر بالایی دارد.
  • همچنین این کامپوزیت قابلیت پولیش پذیری بسیار بالایی دارد و هیدروفوبیک است، این یعنی این کامپوزیت قابلیت جذب بالای آب را دارد.
  • همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مقایسه بین بهترین برندهای کامپوزیت دندان به این مقاله مراجعه نمایید.

روش‌های مراقبت از کامپوزیت دندان سارمکو

کامپوزیت دندان سارمکو هم مثل بقیه کامپوزیت‌های دندان نیاز به مراقبت و نگهداری دارد و نگهداری از این کامپوزیت با بقیه کامپوزیت ها تفاوتی ندارد.

  •  با کامپوزیت‌های سارمکو خود خوراکی ها و غذا‌ های سفت مثل گردو را نشکنید.
  • جویدن ناخن باعث آسیب دیده‌گی کامپوزیت‌های شما می‌شود، پس اگر این عادت را دارید باید آن را کنار بگذارید.
  •  استعمال دخانیات مثل سیگار و قلیان تاثیر مستقیم منفی بر روی دندان های شما دارد و طول عمر آن ها را کم میکنند.
  • از خوراکی های دارای رنگ مصنوعی استفاده نکنید، کامپوزیت به راحتی رنگ آن ها را به خود میگیرد و از زیبایی آن کم می شود.
  • همیشه از مسواک و شوینده های دهانی استفاده کنید و بین دندان های خود را با نخ دندان پاک کنید.

کامپوزیت دندان سارمکو برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از مراجعین برای اصلاح طرح لبخندشان به دنبال انجام کامپوزیت سارمکو روی دندان‌های خود هستند، این کامپوزیت به خاطر موادی که در ساخت آن به کار رفته، باعث ایجاد حساسیت در لثه و دهان نمی‌شود و همین باعث می‌شود تا تقریبا همه افراد بتوانند از این کامپوزیت برای اصلاح طرح لبخند خود استفاده کنند.

اما در این بین افرادی هستند که می‌خواهند با استفاده از کامپوزیت دندان سارمکو ایرادات و اشکالات اساسی دندان‌هایشان را اصلاح کنند، در این باره باید گفت، این کامپوزیت را می‌توان برای این اصلاحات نیز به کار برد، البته برخی از این ایرادات را باید با راهکار‌های اساسی تری اصلاح کرد.
برای مثال فرم دندان‌های نامناسب مانند دندان خرگوشی را نمی‌توان با این روش اصلاح کرد و نیاز به کامپوزیت دندان خرگوشی دارد و باید از برند های دیگر استفاده شود.
اگر میخواهید بیشتر راجع به کامپوزیت دندان خرگوشی بدانید این مقاله را مطالعه کنید..

کامپوزیت دندان سارمکو

قیمت کامپوزیت سارمکو چقدر است؟

کامپوزیت دندان سارمکو در مقایسه با بعضی از کامپوزیت‌های دیگر امکانات و مزایای بیشتری دارد، در این مقاله برای شما انواع کامپوزیت‌های دندان سارمکو را، چه از نظر قیمت کامپوزیت و چه از نظر امکانات با هم مقایسه خواهیم کرد. 

قیمت کامپوزیت دندان سارمکو در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد طبق تعرفه‌های زیر محاسبه می‌شود… قیمت کامپوزیت saremco

لازم به ذکر است قیمت کامپوزیت سارمکو به صورت میانگین و حدودی می‌باشد.

کامپوزیت دندان سارمکو

میلیون تومان 2
200
برای هر واحد
  • کیفیت بالا در ساخت
  • ظاهری طبیعی و زیبا
  • بدون بروز حساسیت
  • قیمت مناسب

کامپوزیت دندان سارمکو

میلیون تومان 2
500
برای هر واحد
  • کیفیت بالا در ساخت
  • ظاهری طبیعی و زیبا
  • بدون بروز حساسیت
  • با لبه های شیشه ای

کامپوزیت دندان سارمکو

میلیون تومان 3 برای هر واحد
  • کیفیت بالا در ساخت
  • ظاهری طبیعی و زیبا
  • با لبه شیشه ای
  • تکنیک لیرینگ دندان
محبوب

پرداخت هزینه کامپوزیت سارمکو به صورت اقساطی

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد قصد دارد تا برای جلب رضایت هرچه بیشتر مراجعین خود شرایط ویژه‌ای را برای پرداخت هزینه‌های کامپوزیت دندان سارمکو اعمال کند.
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کامپوزیت دندان سارمکو و آشنایی با نحوه پرداخت هزینه آن با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد تماس بگیرید.

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

دریافت نوبت آنلاین، مشاوره حضوری رایگان

فرم درخواست آنلاین مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات
کامپوزیت دندان سارمکو
کامپوزیت دندان سارمکو

انواع رنگ کامپوزیت سارمکو

کامپوزیت دندان سارمکو سوئیس می توان گفت، تمامی رنگ های استاندارد را دارد و علاوه بر آن چندین رنگ خاص جدید نیز به شما معرفی میکند. کامپوزیت های سارمکو دارای تمامی رنگ های ویتا هستند. رنگ بندی ویتا یک دسته رنگ است که دارای 16 طیف رنگی است که معروف ترین تناژ رنگی در این زمینه است که اولین بار توسط یک دندانپزشک ایتالیایی ابداع و روانه بازار شد.

رنگ کامپوزیت سارمکو
رنگ سارمکو
رنگ کامپوزیت سارمکو

رنگ های ویتا طبیعی ترین و نزدیک ترین رنگ ها به دندان طبیعی و معمولی را دارد و نحوه رنگی شامل 4 دسته بندی a,b,c,d است که هر یک از این دسته بندی درجه بندی و تناژ رنگی از 1 تا 4 را دارا می باشد که این رنگ وابسته از روشن به تیره می روند.

همچنین کامپوزیت دندان سارمکو دارای رنگ های خاصی و اختصاصی می باشد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد:

رنگ کامپوزیت سارمکو انسزال: این نوع رنگ شامل سه دسته بندی رنگی با نام های IA, IB, IT می باشد. این رنگ ها مایل به آبی هستند و از دسته های رنگبندی ویژه و خاص قرار می گیرند.

قهوه مایل به قرمز: همانطور که از اسم و نام آن مشخص است این رنگ خاص کامپوزیت سارمکو رنگ قهوه ای مایل به قرمز را دارا می باشد.

Sw: این دسته رنگی مخفف  Snow White است که به معنی سفید برفی است. این دسته بندی رنگی 4 دسته بندی دارد که شامل sw-, sw, sw+, sw++ می باشد و سفید ترین رنگ آن نوع کامپوزیت سارمکو  sw++ می باشد.

انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت سارمکو بستگی به فاکتورهای مختلفی از جمله رنگ پوست، رنگ لب، رنگ چشم و در آخر سلیقه شما دارد. همچنین بهترین مشاور برای انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان سارمکو دندانپزشک شما می‌باشد.

در مورد رنگ کامپوزیت دندان و همچنین بهترین رنگ آن بیشتر بخوانید

مشخصات کامپوزیت های سارمکو سوئیس

کامپوزیت دندان سارمکو بهترین کامپوزیت دندان
  • تیوب و بسته های  4 گرمی
  • حداقل واکنش به آب
  • حداقل انحلال در آب
  • تراکم پذیری بالا، و همپوشانی خوب
  • فرم دهی آسان برای دندانپزشک
  • درخشندگی و شفافیت بالا
  • میکروهیبرید (ساخته شده از ذرات بسیار ریز و کوچک)
  • قابل استفاده برای دندان های خلفی
  • قابل استفاده برای دندان های قدامی

چرا کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد؟

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد یکی از حرفه‌ای ترین و مجهز ترین کلینیک‌های دندانپزشکی تهران است، این کلینیک تمام خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی را به بهترین شکل به مراجعین خود ارائه می‌دهد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد با بیش از ۱۰ سال سابقه در انجام کارهای لمینت و کامپوزیت دندان مراجعین، دارای ماهرترین و حرفه‌ای ترین کادر امور دندانپزشکی در تهران است.

سوالات پر‌تکرار

ماندگاری کامپوزیت دندان چقدر است؟ ماندگاری کامپوزیت‌های دندان بستگی به کیفیت مواد استفاده شده در ساخت کامپوزیت دارد و می‌تواند متغیر باشد.

آیا کامپوزیت دندان تنها یک رنگ دارد؟ خیر، کامپوزیت دندان می‌تواند رنگ‌های مختلفی داشته باشد که شما می‌توانید با کمک دندانپزشک متخصص، رنگ مناسب را برای کامپوزیت‌های خود انتخاب کنید.

آیا می‌توان روی دندان ایمپلنت شده کامپوزیت انجام داد؟ بله، در صورتی که ایمپلنت دندان در شرایط ایده‌آلی باشد، می‌توان روی آن کامپوزیت دندان انجام داد.

کامپوزیت دندان چه کاربرد‌هایی دارد؟ از کامپوزیت دندان برای اصلاح طرح لبخند، سفید کردن دندان‌ها و ترمیم برخی ایرادات جزئی در دندان‌ها استفاده می‌شود.

سخن پایانی

کامپوزیت دندان سارمکو یکی از بهترین کامپوزیت‌های دندان بازار در ایران است. افراد می توانند با استفاده از کامپوزیت دندان سارمکو صاحب دندان هایی زیباتر شوند، همچنین با استفاده از متد جدید کامپوزیت دندان لبه شیشه ای می‌توان این زیبایی را دوچندان کرد.

این کامپوزیت از کیفیت ساخت بالا برخوردار است و ساخت کشور سوئیس می باشد، همچنین این کامپوزیت دندان از ظاهری بسیار زیبا و طبیعی برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام معاینات، می توانید با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در تماس باشید.

4.8/5 - (20 امتیاز)

دکتر قاسم نژاد 

دکتر قاسم نژاد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی ایران، با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در خصوص ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، در یک کلینیک اختصاصی و مجهز در برج الماس محله زعفرانیه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می‌باشد.

guest

5 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سورنا
سورنا
8 ماه قبل

کامپوزیت سارمکو یکی از بهترین هاست هم از نظر قیمت هم کیفیت، عالی بود

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
8 ماه قبل
پاسخ به  سورنا

درود بر شما، قطعا همینطور که شما میفرمایید هست.

aria
aria
8 ماه قبل

کامپوزیت سارمکو بهتره یا کامپوزیت کاریزما؟

دکتر قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم نژاد
8 ماه قبل
پاسخ به  aria

درورد بر شما، به صورت کلی تفاوتی در روش و مراحل نصب ندارند، از لحاظ کیفیت کامپوزیت کاریزما رتبه بالاتری دارد، در مقابل کامپوزیت سارمکو دارای تناژ رنگی خاص است و هینطور قیمت مناسب تری دارد.

الی
الی
8 ماه قبل

Hey very nice web site!! Guy .. Beautiful .. Superb .. I’ll bookmark your site and take
the feeds also? I am happy to seek out a lot of helpful information right here within the post, we need
work out extra techniques in this regard, thanks for sharing.
. . . . .

فهرست مطالب