Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

لمینت لبه شیشه ای یا لبه شفاف

لمینت لبه شیشه ای یا لبه شفاف یک روش برای زیباتر شدن و جلوه ای طبیعی تر دادن به دندان ها و لبخند شما محسوب می‌شود. لمینت لبه شیشه ای درواقع روکش بسیار نازک (پوست پیازی) است که همرنگ با دندان زیباجو انتخاب می‌شود و با استفاده از آن حالت های انعکاس نور روی دندان‌ها جلوه ای طبیعی‌تر پیدا می‌کند.
لمینت لبه شیشه ای

لمینت لبه شیشه ای یا به عبارتی لمینت دندان با لبه شفاف یک روش برای زیباتر شدن و جلوه ای طبیعی تر دادن به دندان ها و لبخند شما محسوب می‌شود. لمینت لبه شیشه ای یا لمینت دندان با لبه شفاف درواقع روکش بسیار نازک (پوست پیازی) است که همرنگ با دندان زیباجو انتخاب می‌شود و با استفاده از آن حالت های انعکاس نور روی دندان‌ها جلوه ای طبیعی‌تر پیدا می‌کند. این پوسته ظریف، شیشه ای شکل و شفاف، از استحکام بالایی برخوردار است و مواد به کار رفته در آن از جنس سرامیک یا پرسلین است.

لمینت دندان شیشه ای با عناوین دیگری نیز شناخته می شود؛ ازجمله لمینت دندان لبه براق، لمینت دندان شیاردار، لمینت دندان لب شیشه ای و لمینت دندان شیشه ای و شفاف

جالب است بدانید سلبریتی‌ها و افراد معروف و بازیگران به‌‌تازگی از لمینت دندان با لبه شیشه ای به علت انعکاس نور و درخشش بالایی که دارد استقبال کرده و از آن برای زیبایی دندان خود بهره می‌برند.

لمینت لبه شیشه ای
لمینت لب شیشه ای

لمینت لبه شیشه ای چه کاربردهایی دارد؟

لمینت لبه شیشه ای یا لمینت دندان با لبه شیشه ای به تازگی در دندانپزشکی زیبایی مطرح شده است و روشی نوین برای دستیابی به هرچه طبیعی‌تر و جذاب‌تر شدن لبخند و زیبایی دندان‌ها است. لمینت لبه شیشه ای یا به طور کل لمینت ها و پیشرفت آن‌ها به گونه ای شده است که با استفاده از آن ها حتی می‌توان در مواردی جایگزین مناسبی برای ارتودنسی نیز باشند و نقاط آسیب دیده، نواقص و معایب ظاهری دندان‌ها را اصلاح و به صورت محسوسی پوشش دهند.

لمینت دندان با لبه شیشه ای و شفاف
لمینت Emax دندان با لبه شیشه ای

از مهم ترین کاربرد‌های لمینت لبه شفاف یا به عبارتی لمینت لب شیشه ای این است که فواصل دندانی را پوشش داده و همچنین دندان‌های کج یا کوتاه را هم پوشانی و اصلاح می‌کند. کاربرد دیگر لمینت لبه شیشه ای در دندانپزشکی زیبایی، بهبود ظاهر دندان‌ها به خصوص دندان‌های جلو است. از دیگر کاربرد‌های لمینت لبه شیشه ای اصلاح و هم پوشانی و استتار دندان هایی است که دچار تغییر رنگ و سائیدگی و حتی لب پریدگی شده اند است و می تواند به آن ‌ها تولدی دیگر ببخشد. هم سطح شدن و یکدست شدن خط لثه و همچنین تراز شدن دندان های فک پایین و بالا نیز از کاربرد های لمینت لب شیشه ای یا لبه شفاف می‌باشد.

نمونه لمینت دندان لبه شیشه ای و شفاف مارک و برند ایمکس توسط دکتر قاسم نژاد

لمینت دندان لبه شیشه ای ایمکس
لمینت دندان لبه شفاف

مراحل انجام لمینت دندان با لبه شیشه ای

قالب گیری

مراحل لمینت دندان شفاف تفاوت خیلی زیادی با لمینت دندان ساده ندارد که به اختصار این مراحل را برای شما شرح می دهیم.

ابتدا می‌بایست از دندانپزشک معالج خود در خصوص سلامت دهان و دندان های خود مشاوره بگیرید که اگر احیانا دچار پوسیدگی دندان هستید، روند درمان خود را دنبال کنید سپس با توجه به تعداد دندان های مد نظرتان و نوع لمینت از دندان هایتان قالب گیری می شود و قالب به آزمایشگاه ارسال می گردد که معمولا بین ۲ تا ۴ هفته زمان لازم است تا قالب ها آماده شوند.

قالب گیری ساده

در این روش که توسط خمیر مخصوص قالب گیری انجام می شود دندانپزشک این خمیر را روی دندان شما میگذارد و سپس با فشار دست و با نگه داشتن خمیر روی دندان شما، قالبی از دندان های شما ایجاد می شود که درواقع همان فرم و اندازه دندان شما است که این نمونه به لابراتور جهت ساخت روکش فرستاده می شود. از معایب این روش احساس فشار و درد هنگام قالب گیری و همچنین در مواردی ناهمخوانی قالب و دندان اشاره کرد.

قالب گیری با دستگاه اسکن 3 بعدی دندان

در این روش که توسط دستگاه اسکن 3 بعدی دندان انجام میشود، دندانپزشک با استفاده از آن و با دقت و حساسیت بالا دندان های شما را اسکن میکند و سپس فایل دیجیتال نهایی را جهت ساخت روکش دندان به لابراتور ارسال می کند.

از مزایای این روش جدید و حرفه ای می توان به بدون درد بودن و دقت فوق العاده بالا و همچنین سرعت آن اشاره کرد که نتایج نهایی فوق العاده ای را رقم خواهد زد.

دندانپزشکی دیجیتال دکتر قاسم نژاد برای قالب گیری دندان های مراجعین خود از دستگاه اسکن 3 بعدی دندان استفاده می کند.

لمینت دندان لبه شیشه ای و شفاف
لمینت شیاردار

در جلسه اول دندانپزشک سطح دندان های شما را به اندازه خیلی کم تراش می دهد تا سطح دندان ها صاف شود و سپس قالب گیری صورت می گیرد.

اتصال لمینت دندان با لبه شیشه ای بر سطح دندان

در این مرحله با آماده سازی قالب ها دندانپزشک جهت چک کردن سایز و فرم لمینت ها، آنها را موقتا روی دندان ها می‌گذارد. سپس برای اینکه روی سطح دندان قرار گیرند تراش های کمی روی سطح دندان ایجاد کرده و چسبندگی ایجاد می کند. سپس برای فیکس شدن آن ها با استفاده از رزین های مخصوص و لیزر آنها را کاملا روی دندان محکم می کند.

در این مرحله با آماده سازی قالب ها دندانپزشک جهت چک کردن سایز و فرم لمینت ها، آنها را موقتا روی دندان ها می‌گذارد. سپس برای اینکه روی سطح دندان قرار گیرند تراش های کمی روی سطح دندان ایجاد کرده و چسبندگی ایجاد می کند. سپس برای فیکس شدن آن ها با استفاده از رزین های مخصوص و لیزر آنها را کاملا روی دندان محکم می کند.

از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین برند، برای انجام لمینت لبه شیشه‌ای می‌توان به لمینت ایمکس با لیرینگ اشاره نمود.

لمینت دندان شیشه ای
لمینت دندان با لبه شیشه ای

مزایای لمینت لبه شیشه‌ ای با لبه شفاف

لمینت لبه شیشه ای یا لبه شفاف علاوه بر کاربردهای مختلف مزایایی نیز به همراه دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

  • بدون درد

در زمانی که این فرآیند در حال انجام است زیباجو هیچگونه درد و ناراحتی را حس نخواهد کرد.

  • تراش بسیار بسیار کم

به مقدار خیلی کم سطح دندان تراش داده می شود که از روش های دیگر تهاجم کم‌تری دارد.

  • مقاومت در برابر زردی

پس از انجام لمینت حتما باید مراقبت‌های پس از آن را رعایت کنید. لمینت لبه شیشه ای به علت شفاف بودن حتی با خوردن و آشامیدن مواد رنگی تاثیرپذیری نسبت به آن ندارد و رنگ آن زرد نمی‌شود.

  • طبیعی بودن ظاهری

جنس لمینت لبه شیشه ای از سرامیک است و همین امر بازتاب نور نسبت به دندان ها را طبیعی‌تر جلوه می دهد، همین موضوع ظاهری کاملا طبیعی را به دندان ها می بخشد.

  • دوام و طول عمر زیاد

در صورتی که به بهداشت دندان و دهان خود رسیدگی کنید می توانید تا سال ها از لمینت لبه شیشه ای استفاده کنید.

  • نتیجه ی سریع

اجرای لمینت لبه شیشه ای برای زیباجو در یک جلسه است و به سرعت نتیجه آن را مشاهده خواهد کرد

  • هم پوشانی و رفع نواقص دندان

از مزیت های این تکنیک این است که اگر دندانی لب پریدگی یا شکستگی داشته باشد می توان آن دندان را مثل یک دندان طبیعی ترمیم و از نظر زیبایی به حالت طبیعی خود بازگرداند.

لمینت دندان لبه شیشه ای زعفرانیه
لمینت لبه شیشه ای دندان

معایب لمینت لبه شیشه ای یا لبه شفاف

لمینت لبه شیشه ای همانطور که مزایای فراوانی دارد مسلما معایبی نیز دارد که به آن اشاره می کنیم

  • از مهم ترین معایب این تکنیک یا بهتر است بگوییم لمینت ها این است که پس از انجام لمینت امکان بازگشت وجود ندارد، یعنی تصمیم به انجام لمینت برای زیباجو باید قطعی باشد.
  • زمان ساخت این نوع لمینت ها بر اساس ویژگی های منحصر به فردی که دارد طولانی است.
  • معمولا در صورت لب پر شدن یا شکستن، قابل ترمیم نیستند که البته در نسل های جدید احتمال لب پریدگی و شکستگی تقریبا به صفر رسیده است.در صورت شکستن باید تعویض شود.
لمینت لب شیشه ای لبه شیشه ای شفاف شیاردار براق بی رنگ ایمکس

ضخامت لمینت دندان لب شیشه ای و شفاف

به شکل کلی لمینت ها بر اساس جنس، برند و ساخت آن ها سایز مختلفی دارند، که قالبا زیر 1 میلیمتر است. لمینت لب شیشه ای به علت ساختار و تکنیک خاصی که برای آن به کار می رود ضخامتی کمتر از 1 میلیمتر و حتی نصف آن را دارد. چیزی شبیه به لنز های چشم بسیار نازک

ضخامت لمینت دندان با لبه شیشه ای
ضخامت لمینت دندان با لبه شیشه ای
لمینت دندان لبه شیشه ای
لمینت دندان لبه شیشه ای قبل از نصب

بهترین برند برای لمینت لبه شفاف

در حال حاضر یکی از بهترین برند ها برای انجام این تکنیک برند ips ایمکس است که نتایج فوق العاده ای را در انتها رقم خواهد زد. لمینت ips ایمکس ساخت کشور آلمان است که مورد استقبال مراجعه کنندگان و همچنین دندانپزشکان متعددی قرارگرفته است.

نمونه لمینت ایمکس دندان
نمونه لمینت ایمکس دندان

هزینه و قیمت لمینت دندان لبه شیشه ای سال ۱۴۰۲

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد با بیش از ۱۰ سال سابقه با به‌ کارگیری بروزترین دستگاه‌ها و تجهیزات دندانپزشکی، در برج الماس زعفرانیه تهران، سعی بر آن دارد تا پیوسته در مسیر ارائه ایده‌آل‌ترین خدمات در حوزه‌های تخصصی زیبایی و درمان دندان، گام‌هایی مؤثر در جهت رفاه و رضایت حال مراجعه کنندگان بردارد.

با توجه به نوسانات موجود در بازار ما لیست قیمت لمینت دندان لبه شفاف ۱۴۰۲ را به صورت میانگین برای شما هموطن عزیز قرار دادیم.

قیمت لمینت دندان

البته همواره تلاش ما این است که قیمت ها و هزینه های مربوطه را مقرون به صرفه نگاه داریم و در عین حال کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم. شما هموطن عزیز می توانید برای استعلام قیمت لمینت دندان لبه شفاف و همچنین مقایسه با کامپوزیت دندان با کلینیک تماس بگیرید و همچنین از مشاوره آنلاین رایگان کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زعفرانیه تهران بهرمند شوید.

لمینت دندان ایمکس لبه شیشه ای
لمینت دندان ایمکس لبه شیشه ای

سخن پایانی

لمینت لبه شیشه ای یا لبه شفاف بیشتر در پزشکی زیبایی کاربرد دارد. لمینت دندان با لبه شیشه ای نام های دیگری نظیر لمینت شیاردار، لمینت براق، لمینت دندان شیشه ای، لمینت لب شیشه ای و یا لمینت لبه بی رنگ نیز دارد این تکنیک که برای طبیعی‌تر و جذاب‌تر شدن دندان ها استفاده می‌شود، امروزه در بسیاری از کلینیک های تخصصی ارائه می‌شود. از جمله کلینیک‌های تخصصی در زمینه لمینت دندان با لبه شیشه ای که به صورت کاملا حرفه‌ای و با بهره بردن از به روزترین و مجهزترین دستگاه‌ها به شما کمک می‌کند تا لبخندی زیبا داشته باشید کلینیک دندانپزشکی در زعفرانیه زیر نظر دکتر قاسم قاسم نژاد است.

5/5 - (196 امتیاز)

دکتر قاسم نژاد 

دکتر قاسم نژاد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی ایران، با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در خصوص ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، در یک کلینیک اختصاصی و مجهز در برج الماس محله زعفرانیه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می‌باشد.

guest

21 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برزو
برزو
1 سال قبل

لمینت دندان با لبه شیشه ای بهتره؟ یا کامپوزیت دندان با لبه شفاف؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  برزو

لمینت دندان با لبه شفاف قطعا نتیجه بهتر و طول عمر بالاتری نسبت به کامپوزیت با لبه شیشه ای دارد اما کامپوزیت با لبه شیشه ای هم اگر در کلینیک معتبر و دندانپزشک متخصص و برند با کیفیت مانند آی پی اس انجام شود نتایج فوق العاده ای در پیش خواهد داشت.

maryam beigi
maryam beigi
6 ماه قبل

لمینت لب شیشه ای این دکتر واقعا عالی هست، من پیش ایشون لمینت لب شیشه ای انجام دادم و راضی هستم

Pouya
Pouya
6 ماه قبل

بهترین مارک لمینت لب شیشه ای چیه؟ من میخوام لمینت لب شیشه ای انجام بدم ولی نمیدونم چه مارکی خوبه شما چی پیشنهاد میدید؟

قیمت لمینت دندان با لبه شیشه ای
قیمت لمینت دندان با لبه شیشه ای
1 سال قبل

قیمت لمینت دندان با لبه شیشه ای چنده؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل

برای دریافت قیمت دندان با لبه شفاف و شیشه ای می توانید با کلینیک تماس بگیرید. باتشکر

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

و اینکه لمینت دندان با لبه شیشه ای قسمت لیرینگ شفافش قابل ترمیم هست؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  فرزاد

سلام، لمینت دندان با لبه شیشه ای یا شفاف هیچ فرقی با ساده در اصول کار ندارد، لمینت ها به شدت مقاوم هستند اما اگر قسمتی از آن دچار شکستگی شود لمینت آن واحد دندانی تعویض می شود.

جواب فرزاد
جواب فرزاد
1 سال قبل

آقا فرزاد لمینت دندان با لبه شیشه ای خیلی طبیعی تر و شیک تره من انجام دادم

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  جواب فرزاد

سپاس از پاسخگویی شما به دوست عزیزمون

فرهاد
فرهاد
1 سال قبل

از بهترین های لمینت دندان لبه شیشه ای در ایران هستید، من کار دندان هامو پیش دکتر قاسم نژاد تو زعفرانیه انحجام دادم تمام عیب های دندونام گرفته شد به دوستان شدیدا پیشنهاد میکنم.

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  فرهاد

سلام، سپاس بیکران از اینکه مارو انتخاب کردید. لبخند زیبا همیشه روی لب هایتان باشد

قیمت لمینت دندان لبه شیشه ای
قیمت لمینت دندان لبه شیشه ای
1 سال قبل

لیمنت دندان با لبه شیشه ای گرونتره؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل

سلام، از نظر قیمت و هزینه لمینت دندان تفاوتی با لمینت دندان با لبه شیشه ای ندارد، اما از نظر تکنیک ساخت و پرداخت شامل تفاوتهایی با نمونه ساده می باشد

فرشته
فرشته
1 سال قبل

قیمت لمینت دندان لبه شیشه ای ایمکس چنده؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  فرشته

سلام، برای استعلام قیمت لمینت دندان ایمکس لطفا با کلینیک تماس بگیرید.

محمدعلی
محمدعلی
1 سال قبل

لیرینگ لمینت دندان شیشه ای بهتره؟

Behrooz
Behrooz
6 ماه قبل

سلام، قیمت و هزینه لمینت دندان لب شیشه ایمکس چقدره؟

فهرست مطالب