Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

لمینت ایمکس emax

لمینت ایمکس emax یکی از بهترین، درجه یک‌ترین و رایج ترین نوع روکش ها است که برای زیباجویان پیشنهاد می شود. لمینت ایمکس emax از جمله لمینت هایی است که از شفافیت، درخشش، استحکام و مواد با کیفیت برخوردار است و جلوه منحصر به فردی به لبخند و دندان شما هدیه می‌دهد.
لمینت ایمکس emax

لمینت ایمکس emax یکی از بهترین، درجه یک‌ترین و رایج ترین نوع روکش ها است که برای زیباجویان پیشنهاد می شود. لمینت ایمکس emax از جمله لمینت هایی است که از شفافیت، درخشش، استحکام و مواد با کیفیت برخوردار است و جلوه منحصر به فردی به لبخند و دندان شما هدیه می‌دهد.

لمینت‌ و همچنین لمینت ایمکس در واقع لایه بسیار نازک (پوست پیازی) هستند که روی دندان های آسیب‌دیده قرار می‌گیرند تا معایب ظاهری آن‌ها هم پوشانی و مشکلاتی از این قبیل را برطرف سازد.

جنس لمینت ایمکس emax یا ونیر پرسلن ایمکس از سرامیک شیشه ای لیتیوم‌دی سیلیکات است که به علت زیبایی و استحکام بالا بسیار طرفدار پیدا کرده و آن را به یکی از بهترین برند های زیبایی دندان تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی های مهم لمینت ایمکس emax این است که به شکل حرفه ای برای هر دندانی تنظیم می شود و در نتیجه انعکاس نور روی آن ها کاملا طبیعی بوده و تشخیص و شناسایی ترمیم های انجام گرفته را غیر ممکن می سازد.

نمونه عکس لمینت ایمکس Emax توسط دکتر قاسم نژاد

لمینت دندان ایمکس Emax
لمینت دندان ایمکس
نمونه لمینت ایمکس دندان
نمونه لمینت ایمکس دندان توسط دکتر قاسم نژاد

انواع لمینت

لمینت های دندان براساس ساختار و مواد تشکیل دهنده و همچنین موارد کاربرد آن در در دندانپزشکی به 2 نوع لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیتی تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن می پردازیم

لمینت سرامیکی

همانطور که از اسمش پیداست؛ لمینت سرامیکی از جنس سرامیک یا به اصطلاح چینی به قطر کمتر از 1 میلیمتر است که برای نصب، لازم است سطح دندان به مقدار کمی تراش داده شود و با چسب مخصوص روی سطح جلویی دندان چسبانده شود که در مقایسه با نوع کامپوزیتی از زیبایی بیشتری برخوردار است. انجام لمینت سرامیکی با بی حسی صورت می گیرد. از بهترین برند های لیمنت ها می‌توان به لمینت ایمکس emax اشاره نمود.

لمینت کامپوزیتی

کامپوزیت از جنس پلیمر است و در دندانپزشکی ساخته می‌شود و به سطح بیرونی دندان اضافه می شود. در این روش دندان ها تراش داده نمی شوند و لمینت کامپوزیتی نقش سفید کردن دندان را به عهده دارد. از مهم ترین کاربرد کامپوزیت، درمان فواصل دندانی و بی نظمی دندان ها، روشن و براق کنندگی آن‌ها است. در کامپوزیت حتی به بی حسی موضعی احتیاجی نیست.

لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت از استحکام بیشتری برخوردار است هم در رنگ و هم دوام مواد ماندگار تر است.

لمینت دندان ایمکس

انواع برندهای لمینت دندان

بعد از آشنایی با انواع جنس لمینت ها بهتر است در ادامه توضیحاتی در مورد انواع برندها و (مارک های) لمینت دندان استفاده شده در ایران صحبت کنیم و ارزانترین و گران ترین آن ها را معرفی کنیم.

  • لمینت ایمپرکس ایمکس Emax : این نوع از لمینت توسط شرکت مشهوری به نام ویوانت ساخته می شود. به دلیل نوع مواد به کار رفته در این لمینت دندان، دارای دوام و استحکام بالایی است. همچنین این برند لمینت کاربرد فراوانی در رفع نواقص دندانی و اصلاح فرم دندان دارد. و به طور کلی گزینه برتری نسبت به برند های دیگر است.
  • ونیر لمینت: این نوع لمینت معمولا توسط شرکت مک Mac ساخته می شود. این مارک یکی از گرانترین برندهای لمینت بوده و به دلیل ویژه بودن آن تنها برای اشخاصی استفاده می شود که خواستار استفاده از این نوع برند باشند. این برند، یکی از برندهای محبوب و پرکاربرد و لاکچری در بین ستاره های هالیوودی می باشد. شاید مهم ترین مزیت این نوع لمینت شباهت بسیار بالای آن به دندان طبیعی است.
  • لمینت دوراتین: شرکت ویتا Vita یکی از شرکت های مشهور و معروف در زمینه ساخت این لمینت است. این لمینت از جنس پرسلین فشرده بوده و در حین اینکه قیمت مناسبی دارد از نظر مقایسه با سایر برندها ارزانترین برند لمینت به حساب می آید،  همچنین دارای استحکام و ماندگاری قابل قبولی است.
  • ونیر سرک: شرکت CEREC که یکی از شرکت های مشهور در زمینه طراحی و ساخت لمینت دندان است، این لمینت را تولید و عرضه می کند. از مزایای بسیار مهم این لمینت آماده سازی سریع آن است که از طریق طراحی سه بعدی 3D در مطب دندانپزشک صورت می گیرد و به همین علت جزء گران ترین برندهای لمینت دندان به حساب می آید.

به طور کلی گرانترین برندهای لمینت دندان را می توان برند ونیر لمینت و ونیر سرک و ارزانترین را لمینت دوراتین نام برد.

لمینت ایمکس emax چگونه لبخندی زیبا به ما می‌بخشد؟

لامینت ها به‌طور کلی وظیفه کاور کردن و پوشش‌دهی بسیاری از نقاط آسیب دیده و دارای نقص را دارند.

ونیرها از لحاظ ظاهری نازک و درخشان هستند که همین امر باعث طبیعی تر شدن و جلو نیامدن دندان ها و فک می شود. لمینت ایمکس emax نیز دارای همه این ویژگی ها با کیفیت بالا می‌باشد.

پس از انجام لمینت ایمکس emax مشاهده خواهید کرد که نواقصی مانند دندان شکسته، کوتاهی و بلندی دندان‌ها، دندان های دارای لک و آسیب دیده و… برطرف شده و حالا می توانید با اعتماد به نفس بالا لبخند بزنید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد نیز برای انجام لمینت ایمکس emax پذیرای زیباجویان عزیز می‌باشد.

لمینت ایمکس لبه شیشه ای

اتصال لمینت ایمکس emax بر سطح دندان

در این مرحله با آماده سازی قالب ها دندانپزشک جهت چک کردن سایز و فرم لمینت ها، آنها را موقتا روی دندان ها می‌گذارد. سپس برای اینکه روی سطح دندان قرار گیرند تراش های کمی روی سطح دندان ایجاد کرده و چسبندگی ایجاد می کند. سپس برای فیکس شدن لمینت ایمکس emax، با استفاده از رزین های مخصوص و لیزر آنها را کاملا روی دندان محکم می کند.

مزایای لمینت ایمکس emax

در هنگام لبخند زدن قالباً 8 الی 10 دندان مشاهده خواهد شد، در نتیجه لمینت ایمکس emax معمولا روی آن ها انجام می‌شود. انتخاب لمینت ایمکس emax نیز مزایایی به همراه دارد:

  • شفافیت بسیار بالا
  • استحکام و مقاومت عالی
  • چسبندگی (باندینگ) بسیار خوب
  • ضخامت بسیار کم و نازک (پوست پیازی)
  • ترکیب رنگ خوب
  • انعکاس طبیعی نور
  • دادن جلوه‌ای طبیعی، همانند دندان طبیعی
  • حفظ یکپارچگی دندان
  • طول عمر بالا
ضخامت لمینت ایمکس emax
ضخامت لمینت دندان با لبه شیشه ای
ضخامت لمینت دندان با لبه شیشه ای

لیمنت لبه شیشه ای ایمکس emax

یکی از روش های زیبایی دندان استفاده از لمینت لبه شیشه ای یا لبه شفاف می‌باشد. در واقع زمانی که مواد رزین مانند و شفاف روی لمینت ها قرار میگیرد به دندان ها جلوه طبیعی تری همانند دندان های طبیعی می دهد.

لمینت سرامیکی ایمکس emax نیز می تواند لبه شیشه ای یا شفاف باشد که در دندانپزشکی زیبایی کاربرد دارد و براساس سلیقه و انتخاب زیباجو مورد استفاده قرارمی‌گیرد جالب است بدانید سلبریتی ها و افراد معروف و بازیگران  به تازگی از این روش استقبال کرده و ازآن برای زیبایی دندان خود استفاده می کنند.

لمینت E-max شیشه ای
عکس لمینت دندان ایمکس با لبه شیشه ای

قیمت لمینت ایمکس

بین تمام برند‌های لمینت از لحاظ قیمتی لمینت‌ایمکس بالاترین قیمت را دارد، اما کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد سعی بر آن دارد که قیمت ها و هزینه های لمینت دندان را برای زیباجویان عزیز به حداقل برساند و زیبایی لبخند شما را دو چندان کند. برای استعلام قیمت لمینت و هزینه های جاری آن می توانید با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد تماس حاصل نمایید. برای دیدن قیمت لمینت ایمکس کلیک کنید.

لمینت ایمکس ساخت کدام کشور است؟

لمینت سرامیکی ایمکس ساخت کشور آلمان است، این برند آلمانی در مدتی کوتاه به دلیل پایداری و استحکام مواد و همچنین کیفیت و درخشندگی بالا، محبوبیت زیادی در بین زیباجویان و دندانپزشکان پیدا کرد.

جمعبندی

همه ما دوست داریم با اعتماد به نفس بالا لبخند بزنیم، امروزه با پیشرفت علم این امکان پدید آمده است.

لمینت‌ها به کمک ما آمده اند تا با اعتماد به نفس بالاتری لبخند بزنیم، در این میان از بهترین برند‌های لمینت می توان به لمینت ایمکس emax اشاره کرد که انتقال نور، شفافیت و درخشندگی بالایی دارد، و آن را برای کسانی که نسبت به زیبایی دندان خود حساس‌تر هستند، جذاب‌تر می‌کند. لمینت ایمکس emax در حال حاضر یکی از بهترین برند‌های مورد استفاده در دنیا می‌باشد. 

جالب است بدانید سلبریتی ها و افراد معروف و بازیگران نیز از این برند استقبال خوبی کردند. اگر در مورد برند لمینت دندان مردد هستید ما به شما لمینت ایمکس دندان را پیشنهاد میکنیم و به بهترین شکل ممکن آن را برروی دندان شما اجرا خواهیم کرد.

**لبخندی زیبا برای شما آرزمندیم**

5/5 - (120 امتیاز)

دکتر قاسم نژاد 

دکتر قاسم نژاد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی ایران، با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در خصوص ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، در یک کلینیک اختصاصی و مجهز در برج الماس محله زعفرانیه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می‌باشد.

guest

18 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قیمت عکس لمینت شماره ۴
قیمت عکس لمینت شماره ۴
6 ماه قبل

سلام، قیمت لمینت ایمکس چنده؟ همین عکس لمینت شماره ۴ که بالاتر هست قیمتش واحدی چنده؟

جاوید
جاوید
6 ماه قبل

لمینت ایمکس همون لمینت ip هست؟

لمینت ایمکس
لمینت ایمکس
1 سال قبل

لمینت ایمکس بهتره یا زیرکونیوم؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  لمینت ایمکس

درود بر شما، برند ها و نوع مواد برا اساس شرح حال شما متفاوت هستند، هرکدام مزایا و معایبی دارند ولی پیشنهاد ما به اکثر زیباجویان لمینت ایمکس است. شما می توانید برای مقایسه کامل برند ها مقاله بهترین برند ها رو مطالعه نمایید.

پویا
پویا
1 سال قبل

قیمت لمینت ایمکس چنده؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  پویا

برای دریافت قیمت لطفا با کلینیک تماس بگیرید با تشکر

اسعد
اسعد
1 سال قبل

لمینت ایمکس تقلب هم داره؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  اسعد

درود، بله لمینت ایمکس هم به صورت درجه یک و هم درجه 2 تقلبی وجود دارد که در لابراتور های غیر استاندارد و با مواد بی کیفیت ساخته و پرداخته می شود، ما تضیمن اصل بودن و با کیفیت بودن لمینت ایمکس رو به شما خواهیم داد.

perspolis
perspolis
1 سال قبل

لمینت ایمکس واحدی چنده قیمتش؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
1 سال قبل
پاسخ به  perspolis

سلام، برای دریافت قیمت لمینت ایمکس با کلینیک تماس بگیرید. با سپاس

Sahra
Sahra
6 ماه قبل

سلام، قیمت این برند لمینت ایمکس که معرفی کردید چنده؟ و اینکه میشه بدون لبه شیشه ای و شفاف کار کرد؟ ممنون

esfard
esfard
1 سال قبل

very good

Soheil
Soheil
6 ماه قبل

واقعا بهترین هست لمینت ایمکس verygood dr

فهرست مطالب