Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

بهترین برند کامپوزیت دندان

بهترین برند کامپوزیت دندان، شامل فاکتور هایی است که دانستن آن ها قبل از انجام کامپوزیت در انتخاب و کیفیت نهایی، و زیبایی دندان تاثیرگذار است. جنس کامپوزیت ها شامل ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که برحسب مقاومت، زیبایی، طول عمر، رنگ پذیری، مطابقت با سایر دندان‌ها،
بهترین برند کامپوزیت دندان

بهترین برند کامپوزیت دندان 16 برند از بهترین ها

بهترین برند کامپوزیت دندان و بهترین مارک کامپوزیت دندان، شامل فاکتور هایی است که دانستن آن ها قبل از انجام کامپوزیت در انتخاب و کیفیت نهایی، و زیبایی دندان تاثیرگذار است. جنس کامپوزیت ها شامل ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که برحسب مقاومت، زیبایی، طول عمر، رنگ پذیری، مطابقت با سایر دندان‌ها، پولیش پذیری، شفافیت و درخشندگی به برند‌های مختلف تقسیم می‌‌شوند که کشور‌ها و شرکت‌های مختلف با توجه به اولویت‌شان در تولید بر حسب هر کدام از ویژگی ‌های مذکور به چندین برند تقسیم می‌شوند که توضیح مختصری از آنها در این مقاله ارائه شده است که با مطالعه آنها راحت‌ تر می‌توانید بهترین برند کامپوزیت دندان را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

ما در این مقاله 16 برند از بهترین برند کامپوزیت دندان را به شما معرفی می‌کنیم.

کامپوزیت بیسکو BISCO

بهترین کامپوزیت دندان برند بیسکو bisco

بیسکو یکی از معروف‌ترین و بهترین برند‌ کامپوزیت دندان است bisco که محصول کشور آمریکاست و در زمینه تولید کامپوزیت دندان فعالیت دارد؛ این شرکت در تولید کامپوزیت از سیلیکات کلسیم استفاده می‌کند. این ماده جهت حفظ سلامت لثه و دندان‌های زیر کامپوزیت به کار می‌رود. در کامپوزیت بیسکو از ماده هیدروکسید کلسیم جهت افزایش دوام و استحکام آن نیز استفاده شده است.

کامپوزیت دی ام جی DMG AMERICA

بهترین برند کامپوزیت دندان مارک دی ام جی dmg

DMG برند معروفی در زمینه تولید کامپوزیت‌های میکرو دندان است که با خاصیت انقباض پلیمریزاسیون؛ مقاومت بالایی در مقابل ضربه و ساییدگی ایجاد می‌کند. این برند کمتر در بازار موجود میباشد و از تنوع رنگی خوبی برخوردار است.

کامپوزیت دی ام پی DMP DENTAL

بهترین برند کامپوزیت دندان مارک دی ام پی DMP

یکی دیگر از بهترین کامپوزیت دندان برند DMP میباشد، این شرکت به دلیل ساخت کامپوزیت‌های نانوهیبریدی؛ از خاصیت فرم دهی راحت، مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ، ضربه و ساییدگی برخوردار است. یکی دیگر از خصوصیات برجسته این برند کامپوزیت دندان؛ تنوع زیاد رنگ است که زیباجویان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

کامپوزیت COLTENE

 کامپوزیت COLTENE، در ساخت کامپوزیت این برند از نانوهیبرید‌ها استفاده شده است که شباهت بسیار زیادی به مینای دندان دارند. این شرکت با ساخت کامپوزیت‌های بسیار مرغوب و کم هزینه تر در قیاس با ونیرهای سرامیکی علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است که در گروه بهترین جنس کامپوزیت دندان میتوان قرار دان.

کامپوزیت کر KERR

شرکت KERR کر در ابتدا تولید کننده کامپوزیت‌های پرکننده پوسیدگی‌های دندانی بود که به دلیل  مرغوبیت و دوام بالا بسیار مورد استقبال دندانپزشکان در سراسر دنیا قرار گرفت. پس از آن، شرکت KERR شروع به تولید رزین‌های کامپوزیتی کرد که قابلیت هماهنگی رنگ با دندان‌های طبیعی، مقاومت در مقابل ضربه، ساییدگی و همچنین سازگاری با بافت‌های دندان و لثه نمود. برند KERR نیز یکی از معروف‌ترین و بهترین برند‌ کامپوزیت دندان است.

کامپوزیت IVOCLAR VIVADEN

یکی دیگر از برندهای کامپوزیت دندان که در زمینه تولید کامپوزیت‌های نانوهیبریدی فعالیت گسترده ای دارد شرکت ایوکلار ویوادن است. نکته قابل توجه در خصوص این برند؛ سفت شدن سریع آنها روی سطح دندان‌هاست و همچنین مانند سایر برند‌ها از مقاومت و فرم دهی بالایی برخوردارند.

کامپوزیت اس دی ای SDI

SDI شرکتی آمریکایی است که تولیدکننده یکی از بهترین برند کامپوزیت دندان می‌باشد که در زمینه طراحی و تولید ونیر با ویژگی‌های منحصر به فرد خود شهرت دارد. از ویژگی‌های آن می توان به مقاومت بالا، فرم دهی، همخوانی با دندان‌های طبیعی و پولیش پذیری آن اشاره کرد.

کامپوزیت سارمکو SAREMCO

مارک سارمکو دندان
کامپوزیت دندان سارمکو بهترین کامپوزیت دندان

سارمکو شرکت سوئیسی میباشد که از بهترین برند‌ کامپوزیت دندان محسوب می‌شود و در حال حاضر مشهورترین کامپوزیت‌های دنیا توسط این شرکت تولید و توزیع می‌گردند. یکی از ویژگی‌های برجسته این برند؛ استفاده متاکریلات ‌ها می‌باشد که در تولید کامپوزیت‌های میکروهیبریدی به کار گرفته می‍شوند. نکته دیگر در خصوص این برند سازگاری بالای کامپوزیت‌ها با بافت دهان و دندان است که میزان آلژی احتمالی آن در کمترین حد خواهد بود. مشابه سایر برند‌ها؛ استحکام بالای آن، سریع سفت شدن و قوی بودن چسب آن از نکات مثبت این برند محسوب می‌شود.

کامپوزیت دندان سارمکو saremco درواقع برند پرآوازه ای است و افراد زیادی این نام این برند را به واسطه شهرتی که دارد شنیده‌اند. اما چرا؟ کامپوزیت دندان سارمکو با ارائه کامپوزیت های میکروهیبریدی بر سر زبان ها افتاد.

تعریف کامپوزیت میکروهیبریدی: مواد کامپوزیتی که از ذره های بسیار ریز در آن استفاده می‌شود چیزی حدود 10 تا 50 میکرومتر. همین موضوع باعث می شود زیبایی و استحکام کامپوزیت دندان بالا برود. کامپوزیت دندان سارمکو کمترین حساسیت های دندانی را بعد از انجام کامپوزیت دارد و همچنین دندانپزشکان به علت فرم دهی خوب و سرعت سفت شدن آن توسط لیزر را از مزیت های خوب این برند می‌دانند.

به جرات میتوان گفت کامپوزیت مارک سارمکو یکی از بهترین برند های کامپوزیت دندان محسوب میشود و همچنین قیمت کامپوزیت دندان سارمکو به نسبت کیفیت بالایی که دارد مناسب است. دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد نیز این برند را به مراجعه کنندگان خود پیشنهاد میدهد.

درمورد کامپوزیت سارمکو saremco بیشتر بخوانید…

کامپوزیت کازمادنت COSMEDENT

شرکت آمریکایی COSMEDENT یکی دیگر از با کیفیت‌ترین برند‌ کامپوزیت دندان محسوب می‌شود که از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به پولیش پذیری و فرم دهی بالای آن اشاره کرد. لازم به ذکر است اگر اشخاص مراقبت‌های لازم را پس از انجام کامپوزیت رعایت کنند؛ می‌توان بدون نیاز به ترمیم تا 5 سال از کامپوزیت‌ها استفاده کرد. دو نوع کامپوزیت نانوفیل و میکروفیل در این شرکت تولید و عرضه می‌گردد که بسیار مورد استقبال دندانپزشکان قرار دارند.

کامپوزیت توکویاما TOKUYAMA DENTAL

بهترین کامپوزیت دندان توکویاما ژاپن Tokuyama

TOKUYAMA DENTAL AMERICA  نیز یکی از بهترین برند کامپوزیت دندان است که تنوع رنگ بسیاری دارد، که در 20 طیف رنگ توسط شرکتی ژاپنی تولید می‌شوند. یکی از ویژگی‌هایی که این برند را منحصر به فرد کرده است؛ خواص شیشه ای مرغوب آن است که دوام بالا و همچنین پولیش پذیری خوب را با قیمتی کاملا مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند کامپوزیت را به شما پیشنهاد میکنیم.

کامپوزیت توکویاما بهترین کامپوزیت دندان رنگبندی

کامپوزیت ای پی اس IPS

بهترین جنس کامپوزیت دندان، بهترین مارک کامپوزیت دندان، بهترین کامپوزیت دندان ips آی پی اس

بهترین برند کامپوزیت ips

یکی دیگر از بهترین برند کامپوزیت دندان، IPS آی پی اس ساخت کشور آلمان است که کامپوزیت‌هایی بسیار مقاوم با ذرات سرامیکی تولید می‌کند که ظاهری کاملا مشابه با لمینت‌های سرامیکی دارند؛ این خصوصیات باعث استقبال زیاد دندانپزشکان و مراجعین شده است. میتوان به جرات گفت بهترین جنس کامپوزیت دندان برند ips آی پی اس آلمان می باشد.

ما درکلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد، برای مراجعانی که نتیجه نهایی فوق العاده ای را انتظار دارند کامپوزیت ips را که تمام امتحانات خود را پس داده معرفی و پیشنهاد میکنیم. کامپوزیت ips را میتوان با تکنیک لیرینگ با لبه های شفاف و شیشه ای را ترکیب کرد و نتیجه نهایی عالی را انتظار داشت.

همه چیز در مورد کامپوزیت آی پی اس IPS
ips بهترین برند کامپوزیت دندان IPS

در یک کلام به شما بگوییم که بهترین برند کامپوزیت ips ای پی اس میباشد که نسبت به برند های دیگر از همه لحاظ باکیفیت تر، عمر طولانی تر و تنوع رنگی بالاتر و… را به همراه دارد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله همه چیز درمورد کامپوزیت IPS آی پی اس را مطالعه نمایید.

نمونه کامپوزیت ips ای پی اس 

کامپوزیت گرادیا GRADIA

گرادیا نیز جزو بهترین برند کامپوزیت دندان است که محصول کشورژاپن می باشد؛ از نوع میکروهیبریدی خالص است و از ماتریکس میکروفل، فیلرهای پلیمریزه و سیلیکا تشکیل شده است. با توجه به دارا بودن ویسکوزیته خوب، سطحی یکدست روی دندان‌ها تشکیل می‌شود.

کامپوزیت زنیتZENIT

قیمت کامپوزیت زنیت

کامپوزیت زنیت که ساخت کشور آلمان است اغلب جهت ترمیم‌های غیرمستقیم مانند اینله و آنله دندان به کار می‌رود که درمان مناسبی جهت پرکردن فاصله بین دندانی است.

کامپوزیت دنتکسDENTEX

کامپوزیت دندان DENTEX، برندی چینی است که قابلیت پولیش پذیری بالایی دارد. با ارفاق می توان گفت بهترین برند کامپوزیت دندان در چینی ها است.

کامپوزیت شوفو SHOFU

کامپوزیت ژاپن شوفو shofu بهترین کامپوزیت دندان
کامپوزیت ژاپن شوفو shofu

برند کامپوزیت دندان شوفو؛ برندی ژاپنی است که از دوام خوب و همخوانی رنگ برخوردار است و از جمله بهترین برند کامپوزیت دندان به حساب می آید. کیفیت اجناس ژاپنی همیشه زبانزد عام و خاص بوده، کامپوزیت دندان ژاپنی شوفو shofu هم از این قاعده مستثنی نیست و می تواند گزینه‌ای ایده آل باشد.

کامپوزیت کاریزما CHARISMA

کاریزما برندی برزیلی است که دارای میکروهیبرید می باشد. نکته قابل توجه آن میکروگلس بودن ذرات فیلر آن است که باعث همخوانی رنگ آن با دندان‌های طبیعی می‌شود.لازم است بدانید کامپوزیت های برزیلی یک از بهترین برند کامپوزیت دندان در زمینه تناژ رنگی هستند.

ما در این مقاله سعی کردیم اکثر برندها و مارک ها معتبر رو معرفی کنیم، اما در این بین برندهای درجه 2 و درجه 3 هم هستند که ما در اینجا فقط از آنها نام میبریم و به علت اینکه کیفیت و رضایت مراجعه کننده برای ما بسیار حائز اهمیت است، از برند ها و مارک های بی کیفیت مخصوصا کامپوزیت دندان چینی در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد استفاده نخواد شد.

بهترین برند‌ کامپوزیت دندان به کدام کشور تعلق دارد؟

در صنعت تولید کامپوزیت دندان؛ چندین کشور در این زمینه پیشرو می‌باشند که برترین‌های آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. 

آمریکا،  آلمان،  انگلیس، سوئیس،  ژاپن

کامپوزیت درجه 2

ازجمله برندهای درجه 2 کامپوزیت دندان که اغلب ساخت کشور چین و یا تولید در این کشور است می توان به برندهای زیر اشاره نمود:

کامپوزیت اسپیدنت

کامپوزیت سولافیل

کامپوزیت اپالیس FGM

کامپوزیت دندان چینی

کامپوزیت ونیر اسپیدنت(چین) کیفیت پایین درجه 3

که شامل BaGICTM II • EsCom100 • EsCom100 Capsule • EsFlow • Core it Dual • Base it® • Temp it • Temp.it Flow • EsBond • EsBond ActivatorTM • FineEtch 

  • ونیر کامپوزیت سولافیل کیفیت درجه 2
  • کامپوزیت دندان دنتکس Dentex که در بالا هم به آن اشاره شد، در بین کامپوزیت چینی بهترین رتبه را دارد ولی در زمره کامپوزیت های درجه 2 محسوب می‌شود.
  • اپالیس FGM اف جی ام کیفیت متوسط
  • کامپوزیت هایی با برندهای no name بدون اسم، این نوع کامپوزیت‌ها معروف به کامپوزیت های ارزان 300 تومنی هستند، اگر سلامت دهان و دندان خود را دوست دارید از این برندها استفاده نکنید!! و سلامت دهان و دندان خود را به خاطر قیمت ارزان به خطر نیندازید.
 

اگر مصمم به انجام کامپوزیت دندان هستید، یا از برند های باکیفیت این کار را انجام دهید و یا اصلا کامپوزیت دندان انجام ندهید بهتر از این است که سلامتی خود را به خطر بیاندازید.

6 ویژگی بهترین برند کامپوزیت دندان چیست؟

ظاهر زیبا و طبیعی

همان طور که می‌دانید به میزانی که کامپوزیت‌ها از مواد با کیفیت‌تری ساخته شوند؛ مواد مرغوب‌تری به حساب می‌آیند. در کامپوزیت‌های مرغوب؛ ذرات تشکیل دهنده آنها ریزتر هستند و این خاصیت باعث افزایش میزان مرغوبیت آنها می‌شود و ظاهری بسیار زیبا و طبیعی پیدا می‌کنند.

شکل پذیری راحت و آسان مواد بر سطح دندان‌ها

هر چه برند کامپوزیت دندان مرغوب‌تر باشد به همان میزان راحت‌تر روی سطح دندان فرم می‌گیرد و این ویژگی کمک بسیار زیادی به دندانپزشکان می‌کند تا متناسب با شکل دندان؛ خمیر کامپوزیت را فرم دهند.

سفت شدن سریع مواد پس از نصب بر سطح دندان

ویژگی مهم دیگری که در خصوص برندهای مرغوب کامپوزیت مطرح می‌شود؛ سفت شدن سریع مواد تحت تابش لیزر است. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد بتوانند بلافاصله پس از پایان کار به راحتی و بدون نگرانی از خراب شدن فرم کامپوزیت شروع به غذا خوردن کند.

سازگاری جنس کامپوزیت با دهان و دندان

گاهی پیش می‌آید که افراد به مواد کامپوزیت واکنش آلرژیک نشان دهند، گرچه این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید؛ ولی هرچه دندانپزشک از برند کامپوزیت دندان مرغوب‌تری استفاده کند؛ احتمال ابتلای  بیمار به واکنش آلرژیک به حداقل می‌رسد.

مقاومت و استحکام بالا

نکته قابل توجه ای که باعث دوام و طول عمر برند کامپوزیت دندان می‌شود و آن را در مقابل ساییدگی، تغییر رنگ، لب پریدگی یا شکستگی محافظت می‌کند؛ کیفیت و مرغوبیت مواد در ساخت آنهاست. شرکت‌های معتبر از مواد و تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به شرکت‌های دیگر استفاده می‌کنند.

قابلیت ترمیم

ترمیم کامپوزیت دندان
ترمیم کامپوزیت دندان

همان طور که می‌دانید کامپوزیت‌ها قابل ترمیم هستند و در صورت آسیب می‌توان انها را ترمیم یا تعویض کرد. نکته قابل توجه این است که اگر از مواد مرغوب استفاده نشده باشد؛ انطباق رنگ مواد جهت ترمیم بسیار سخت شده و حتی انجام پولیش نیز به راحتی صورت نمی‌گیرد. در نتیجه مرغوبیت کامپوزیت دندان بسیار نکته مهمی در ترمیم کامپوزیت‌ها به حساب می‌آید.

4 ساختار کامپوزیت

  1. ماکروفیلد با ضخامت 5 تا 10 میکرومتر
  2. میکروفیلد؛ ضخامت 0.4 میکرومتر
  3. نانوفیلد؛ ساختار 20 تا 70 نانومتر که بیشترین کاربرد را در کامپوزیت‌های امروزی به خود اختصاص داده است.
  4. میکرو و نانو هیبرید؛ ساختار کمتر از 1 تا 50 میکرومتر، که ترکیبی از کامپوزیت میکروفیلد و ماکروفیلد می‌باشد.

انواع کامپوزیت دندان

کامپوزیت ها روش ها و مدل های مختلفی دارند که هم در زمینه درمانی و هم در زمینه زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند. که شامل:

  • کامپوزیت دندان قدامی، دندان های جلو
  • کامپوزیت دندان خلفی دندان های عقب
  • کامپوزیت های یونیورسال و فلو یونیورسال
  • کامپوزیت دندان لبه شیشه ای و شفاف

سوالات متداول

پرکاربردترین و بهترین برند کامپوزیت در ایران مربوط به کدام کشور است ؟

پرکاربردترین و بهترین برند کامپوزیت دندان در ایران و همچنین بهترین برند کامپوزیت دندان در ایران مربوط به کامپوزت‌های آمریکایی، آلمانی و ژاپنی است. البته نکته قابل توجه این است که تنها برند در نتیجه کار موثر نیست بلکه مهارت و تجربه دندانپزشک متخصص بسیار مهم است.

بهترین مارک کامپوزیت دندان موجود در ایران کدام است؟

IPS آی پی اس آلمان، بهترین برند کامپوزیت دندان و بهترین مارک کامپوریت دندان است.

ارزان قیمت ترین برند کامپوزیت دندان کدام است؟

برندهای ارزان قیمت زیادی در بازار یافت می‌شوند اما کیفیت بسیار پایینی دارند و توسط شرکت‌های معتبر تولید نمی‌شوند و ما کامپوزیت‌های ارزان و بی کیفیت را به شما توصیه نمی‌کنیم.

بهترین برند کامپوزیت دندان کدام است؟

گرانترین و بهترین مارک کامپوزیت دندان IPS آی پی اس آلمان؛ و بیسکو آمریکا می‌باشد که در سراسر دنیا شناخته شده است و طرفداران بیشماری دارد.

دلیل تفاوت قیمت برندهای کامپوزیت دندان چیست ؟

دلیل تفاوت قیمت برندها مربوط به کشور سازنده و معتبر بودن برندها است؛ معمولا برندهای آمریکایی؛ آلمانی و سوئیسی جزو گرانترین برندها محسوب می‌شوند.

قیمت بهترین مارک کامپوزیت دندان در بین مارک های کامپوزیت دندان

برای مشاهده قیمت بهترین مارک کامپوزیت دندان و به طور کلی انواع کامپوزیت دندان به این صفحه مراجعه نمایید، شایان ذکر است قیمت بهترین مارک کامپوزیت دندان باتوجه به نوسانات قیمت متغیر است.

سوال مهم؛ آیا کامپوزیت دندان باعث جلو آمدن فک و دندان میشود؟ 

پاسخ دکتر قاسم نژاد: اولین و مهمترین کار قبل از انجام این پروسه تحقیق، مشورت و انتخاب دندانپزشک متخصص، ماهر و دلسوز است. هیچگاه سلامتی و زیبایی خود را به خطر نیاندازید.

اینکه بعضی از مراجعه کنندگان دغدغه این موضوع را دارند امری طبیعی است اما نکته مهم در این موضوع این است که اگر از برند ها و مارک های معتبر و نزد پزشک متخصص این کار را انجام دهید هیچ احساسی بابت جلو آمدن دندان و فک به شما دست نخواهد داد.

یک مسئله مهم دیگر : به تازگی، برخی از کلینیک های دندانپزشکی برای کاهش قیمت و ارزان کردن این پروسه از برندهای تقلبی، غیر اصلی و نامرغوب استفاده میکنند. این موضوع را باید بدانید که این نوع کامپوزیت ها به دلیل بی‌کیفیت بودن باعث جلو آمدن دندان و فک شما می شود، و اما چرا؟ 

به این دلیل که دندانپزشک برای پایداری و نشست مواد روی دندان شما مجبور است لایه‌ای با حجم بیشتر را روی دندان شما قرار دهد!!! ممکن است در وهله اول دندان هایی سفید و درخشان را بعد از اتمام کار ببینید اما با گذشت زمان خیلی کم تغییر رنگ، شکستگی، لب پریدگی و حتی افتادن ونیر کامپوزیت را تجربه خواهید کرد.

سخن پایانی

همان‌طور که طی این مقاله توضیح داده شد؛ در بین مارک های کامپوزیت دندان برندهای متفاوت بدلیل استحکام، دوام، قابلیت فرم گیری، رنگ پذیری، شفافیت و درخشندگی، همخوانی با سایر دندان‌ها، عدم ایجاد واکنش آلرژیک، پولیش پذیری، قابلیت ترمیم، سازگاری با دندان و لثه از کیفیت و مرغوبیت متفاوتی برخوردارند و با نظر گرفتن همه موارد می‌توانید برند کامپوزیت مناسبی را انتخاب کنید. در این زمینه می‌توانید از مشاوره دندانپزشک خود بهره مند شوید و با انتخابی مناسب کیفیت و طول عمر بیشتری را برای کامپوزیت خود تضمین کنید.

میتوانید برای دیدن نمونه کارهای کامپوزیت دندان کلیک نمایید، 

همچنین میتوانید مقایسه قیمت و نمونه کارهای لمینت دندان را در این صفحه مشاهده نمایید.

 

5/5 - (182 امتیاز)

دکتر قاسم نژاد 

دکتر قاسم نژاد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی ایران، با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در خصوص ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، در یک کلینیک اختصاصی و مجهز در برج الماس محله زعفرانیه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می‌باشد.

guest

33 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ژینا
ژینا
5 ماه قبل

من کامل این صفحه رو مطالعه کردم، تازه متوجه شدم که این کامپوزیت ارزون ها داستانش چیه جالب بود، متاسفم واسه دکتری که واسه پول سلامتی مردم رو به خطر میندازه. از شما دکتر قاسم نژاد واقعا ممنونم که با این محتوای عالی و بسیار مفیدتون من و دیگران رو آگاه کردید. نظر من هم عوض شد و میخوام بیام پیش شما کامپوزیت برند ips آی پی اس که همی جا هم اعلام کردید بهترین برند کامپوزیت دندان هست انجام بدم، بازم ممنون

Jana
Jana
8 ماه قبل

اینطور که پیداست کامپوزیت ips از همه بهتره درسته؟

pirooz
pirooz
8 ماه قبل

مرسی بابت توضیح کامل، من کامپوزیت دندونامو پیش دکتر قاسم نژاد درست کردم از مارک سارمکو هم استفاده کردم بسیار هم خوب و عالی شد، به دوستان مارک سارمکو هم پیشنهاد میکنم

فراز
فراز
9 ماه قبل

به نظر من بهترین برند کامپوزیت دندان ips هست و تمام، به دوستان هم پیشنهاد میکنم، من حتی تخمه هم باهاش میشکونم آخ نگفته

Yousef
Yousef
9 ماه قبل

بهترین مقاله و کاملترین مقاله مارک کامپوزیت دندان بود، خیلی به من کمک کرد ممنون از شما دکتر عزیز

یک محقق
یک محقق
8 ماه قبل

بسیار عالی و مفید بود ممنون از وقتی که گذاشتید برای معرفی و بالابردن آگاهی مردم

حسین رحیمی
حسین رحیمی
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر کامپوزیت روبی چطور کامپوزیتی می باشد؟

very good article
very good article
1 سال قبل

very good article

فراز
فراز
1 سال قبل

ممنون از اینکه همه برندها رو معرفی کردید

فراز
فراز
1 سال قبل

قیمت کامپوزیت دندان آی پی اس واحدی چنده؟

david oinas
david oinas
1 سال قبل

excelent article tnx

حسین
حسین
2 ماه قبل

سلام اقای دکتر مارک بیسکو چطور هست؟

دکتر قاسم قاسم نژاد
مدیر
دکتر قاسم قاسم نژاد
2 ماه قبل
پاسخ به  حسین

سلام و درود بر شما حسین جان، کامپوزیت دندان برند بیسکو آمریکایی جزو یکی از بهترین برند های محسوب میشه تنها ضعفی که در این برند دیده میشه کیفیت پایین تناژ رنگی آن است، مورد بعدی هم دیر خشک شدن مواد بر روی دندان توسط دندانپزشک است. من به شما برند ips آلمانی رو معرفی میکنم که از همه لحاظ باکیفیت است. ممنن از همراهی شما

مشیما
مشیما
11 ماه قبل

من و اسه کامپوزیت آی پی اس ips استفاده کردم واسه لمینت هم میگن ایمکس خوبه

حسین
حسین
11 ماه قبل

بسیار کامل و عللی

John
John
10 ماه قبل

Very very good article

aria
aria
8 ماه قبل

عالی بود ممنون از شما، تنها سایتی بودید که کامل و واضح بهترین مارک کامپوزیت دندان رو توضیح دادید.

fahime
fahime
6 ماه قبل

هزینه و قیمت لمینت دندان چقدره؟

shayan
shayan
3 ماه قبل

خیلی عالی و کامل بود ممنون از شما

Kami
Kami
1 ماه قبل

بهترین محتوایی هست که کامل و واضح در مورد بهترین برند کامپوزیت دندان توضیح داده ممنون از شما دکتر قاسم نژاد

فهرست مطالب