Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان

رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان یکی از محبوب ترین رنگ‌های استفاده شده در صنعت ترمیم دندان است. این رنگ یک رنگ سفید مات و یا خنثی است که برای مطابقت با رنگ طبیعی دندان به کار می‌رود. با توجه به نیاز بیمار و با توجه به شرایط دندان، از این رنگ برای ترمیم دندان‌های فرسوده، شکسته، خراشیده و یا ترمیم دندان‌های فاصله دار استفاده می‌شود.
رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان

رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان یکی از محبوب ترین رنگ‌های استفاده شده در صنعت ترمیم دندان است. این رنگ یک رنگ سفید مات و یا خنثی است که برای مطابقت با رنگ طبیعی دندان به کار می‌رود. با توجه به نیاز بیمار و با توجه به شرایط دندان، از این رنگ برای ترمیم دندان‌های فرسوده، شکسته، خراشیده و یا ترمیم دندان‌های فاصله دار استفاده می‌شود.

رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان به طور معمول در کامپوزیت‌های دندان سفید استفاده می‌شود، در صورتی که تروما یا شکستگی دندان وجود دارد، دندانپزشک متخصص رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان را برای ترمیم بکار می‌گیرد. برای ترمیم و یا جلوگیری از خراشیدگی بیشتر از رنگ BW ونیر کامپوزیت و لمینت دندان استفاده می‌شود.

انتخاب رنگ کامپوزیت دندان
انتخاب رنگ کامپوزیت دندان

شاید عده‌ای معتقد باشند که بیشترین تاثیر کامپوزیت در ترمیم دندان، تنها ظاهری است ولی در واقعیت، ترمیم دندان با کیفیتی خوب که از مواد کیفی استفاده شده باشد، دارای اثرات بالینی مثبتی در زمینه‌هایی مانند جذب فعالیت حسی، بازگشت حرکت‌های طبیعی دندان و درک صحیح مقاومت است.

رنگ BW ونیر کامپوزیت و لمینت دندان چیست؟

در حقیقت، رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان، یک رنگ پایه برای بسیاری از رنگ‌های دیگر در ترمیم دندان است. با توجه به خصوصیات خاص این رنگ، تنظیم رنگ و همخوانی کامل با دندان صورت می‌گیرد. برای افزایش عمر و دوام رنگ BW کامپوزت و لمینت دندان و تقویت ترمیم دندان، لازم است با استفاده مناسب از پوشش دهی و استفاده از لایه‌های مختلف مواد از طریق تکنیک لیرینگ دندان کامپوزیت صورت گیرد.

رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان
پالت رنگ لمینت و کامپوزیت

سفید کردن دندان از طریق رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان راهی جادویی برای اصلاح طرح لبخند و افزایش اعتماد به نفس شماست.

سایه ها و رنگ های مینای دندان برای هر شخص منحصر به فرد است. رنگ دندان شما از ژن ها گرفته تا سبک زندگی شما در انتخاب رژیم غذایی و همچنین هر ضربه یا بیماری که داشته اید، نشات گرفته می‌شود. از آنجایی که وضعیت هر فرد کاملا با فرد دیگر متفاوت است، معیار مشخصی برای استفاده از هر سایه وجود ندارد.

رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان
رنگ کامپوزیت دندان

امروزه اینترنت مملو از اطلاعات در مورد سفید کردن دندان است و اغلب وقتی به دنبال مشاوره برای نیازهای فردی خود هستیم، ما را گیج می‌کند. بسیاری از ما خواهان درخشش دندان سفید هالیوودی هستیم، اما آیا این برای همه امکان پذیر است؟

دندانپزشکان از یک راهنمای رنگی استفاده می‌کنند که برای تعیین سایه دندان بیمار از آن کمک می‌گیرند. هر دسته رنگ دارای سطح تیرگی و رنگدانه‌های خاص خود است که تقریبا برای همه مناسب است. اکثر مردم در 99.8 درصد از آنها یک رنگ برای همه رنگ دندان به کار می رود.

ویدیو رنگ BW ونیر کامپوزیت و لمینت دندان

دسته بندی رنگ‌ کامپوزیت و لمینت دندان به 4 دسته تقسیم می‌شود:

  • A قهوه ای مایل به قرمز
  • B زرد مایل به قرمز
  • C خاکستری
  • D خاکستری مایل به قرمز
پالت رنگ لمینت دندان
پالت رنگ لمینت دندان

لازم است بدانید که نمودارها می‌توانند ذهنی باشند، بنابراین می‌تواند امکان خطا وجود داشته باشد و اندازه سفیدی را دقیق و مورد نظر نشان ندهند. دندانپزشکان ترجیح می دهند که از عکاسی و قضاوت هنری خود برای دستیابی به رنگ دلخواه جهت سفید کردن دندان‌های شما استفاده کنند.

دندان‌های شما چقدر می‌توانند سفید شوند؟

تفاوت رنگ BW با سایر رنگ ها

با توجه به مقاومت مینای دندان شما، مطابقت با رنگ پوست و مو، سفیدی چشم، همخوانی با دندان های مجاور و سلیقه بیمار، همه و همه اینها در میزان سفیدی دندان شما تاثیرگذار است. رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان یکی از معروف ترین برند های شفو ژاپن است که برخلاف رنگ A1,B1 که سفیدترین رنگ های کامپوزیت و لمینت دندان در طیف رنگ های طبیعی هستند، رنگ BW دندان کامپوزیت و لمینت سفیدترین رنگ از طیف رنگ های غیر طبیعی است که بسیار مورد استقبال هالیوودی ها و افراد مشهور است.

تناژ رنگی کامپوزیت و لمینت دندان
تناژ رنگی کامپوزیت و لمینت دندان

رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان؛ رنگ بسیار زیبا، شیشه ای و منعکس نور است که در دندان های شما مانند مروارید می‌درخشد. کافی است رنگ پوستتان کمی تیره و برنزه باشد، زیبایی چهره شما خیره کننده خواهد شد. اگر به رنگ خیلی سفید درکامپوزیت و لمینت علاقه دارید بهتر است رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان را انتخاب کنید.

انتخاب حرفه ای رنگ دندان
انتخاب حرفه ای رنگ دندان

هزینه و قیمت خدمات دندانپزشکی

همانطور که می‌دانید با توجه به تخصص دندانپزشک، مهارت، دقت و ظرافتش در قالب گیری، تجهیزات و کیفیت لابراتواری که قالب ها برای ساخت لمینت به آنجا ارسال می‌گردند، محل دندانپزشکی، کاری که لازم است جهت ناهمگونی دندان‌هایتان روی آنها صورت گیرد، همه این فاکتور ها روی قیمت کامپوزیت و لمینت دندان شما تاثیرگذار است و از آنجایی که خدمات دندانپزشکی زیبایی تحت پوشش بیمه نمی‌باشد باید بدانید که همه هزینه ها را خود شما می‌بایست متقبل شوید.

اما مطمئن باشید کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد باکیفیت ترین و بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

کاتالوگ رنگ کامپوزیت دندان
کاتالوگ رنگ کامپوزیت دندان

نتیجه گیری

انتخاب رنگ BW کامپوزیت و لمینت دندان؛ انتخابی سلیقه ای و بر مبنای زیبایی شناختی است. بدون توجه به این دو جنبه انتخاب رنگ، ممکن است باعث شود که شما در گزینش خود دچار اشتباه شوید و نه تنها هزینه بالایی را پرداخت می کنید بلکه به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نمی کنید. بهتر است پیش از انجام لمینت و کامپوزیت دندان آگاهی خود را در زمینه انتخاب طیف رنگی مناسب خود بالا برده و از دندانپزشک خود مشاوره لازم را بگیرید تا دندان‌های سفید و زیبایی را به خود هدیه دهید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد با مشاوره آنلاین و رایگان در این زمینه می‌تواند در تصمیم گیری و انتخاب بهتر شما نسبت به بهترین رنگ یاری رساند.

5/5 - (12 امتیاز)

دکتر قاسم نژاد 

دکتر قاسم نژاد دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی و عضو سازمان نظام پزشکی ایران، با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در خصوص ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، در یک کلینیک اختصاصی و مجهز در برج الماس محله زعفرانیه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می‌باشد.

guest

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

فرم مشاوره و رزرو آنلاین