Logo - website Dr ghasem Nejad

کلینیک دندانپزشکی
دکـتر قاسـم نـژاد

دریافت نوبت

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت دندان، مزایا و معایب

ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد در زعفرانیه تهران باکیفیت‌ترین خدمات در زمینه کامپوزیت دندان را به شما ارائه می‌دهیم و زیبایی دندان‌هایتان را تضمین می‌کنیم.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان روکشی نازک است که روی تک تک دندان‌ها قرار می‌گیرد که یکی از بهترین فرایند‌های اصلاح طرح لبخند محسوب می‌شود که متخصص دندانپزشک زیبایی توسط آن می‌تواند مشکلات دندانی را از قبیل پوسیدگی دندان، شکستگی و لب پریدگی، فاصله بین دندان‌ها، لکه‌ها، ناهم خوانی و عدم تقارن دندان‌ها را به زیبایی کاور کند.

جنس کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر دندان ترکیبی از ذراتی چون گلاس، کوارتز و رزین است که به شکل خمیر در برندها و رنگ‌های مختلف در بسته بندی سرنگ مانندی موجود میباشد. این مواد از محبوب‌ترین روش‌ها جهت ترمیم و دندانپزشکی زیبایی محسوب می‌شود، که به دلیل مطابقت با رنگ دندان طبیعی مورد استقبال دندانپزشکان و بیماران و زیباجویان زیادی قرار گرفته است. از آنجایی که مستقیما به دندان‌ها می‌چسبند، تراشی بسیار نازک یا گاها بدون نیاز به ایجاد تراش انجام می‌شوند.

عوامل موثر بر قیمت کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد، ازجمله: مهارت دندانپزشک، جنس و برند کامپوزیت، کیفیت مواد مصرفی، تعداد واحدهای دندانی در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

شایان ذکر است قیمت های حدودی و میانگین کامپوزیت دندان از واحدی ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان نیز متغیر می باشد که انتخاب روش و نوع کامپوزیت و از همه مهم تر شرح حال زیباجو نیز در این مقیاس دخیل است.

کامپوزیت دندان تهران، زعفرانیه: کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای رفاه حال مراجعه کنندگان عزیز از شهرهای دیگر عزیزمان و کسانی که از مسیر دور برای کامپوزیت دندان تهران تشریف فرمایی میکنند، سعی بر آن دارد تعداد جلسات کامپوزیت دندان در تهران را به یک یا دو جلسه برساند.

در جدول زیر می‌توانید قیمت کامپوزیت دندان سال 1403 را مشاهده نمایید. برای استعلام هزینه، تعرفه و قیمت کامپوزیت دندان سال ۱۴۰۳ به نرخ روز و همچنین مشاوره آنلاین و رایگان با کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد تماس حاصل نمایید.

کلنیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای رضایت حداکثری مراجعه کنندگان خود نسبت اقدام به پرداخت اقساطی نیز نموده است. اگر تمایل به پرداخت اقساطی داشتید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کلینیک تماس حاصل نمایید.

جدول قیمت کامپوزیت دندان 140۳

نوع کامپوزیت دندانقیمت هر واحد کامپوزیت دندان
اپالیس FGM اف جی ام (برزیل)تماس
کامپوزیت ونیر سوئیسیتماس
کامپوزیت ونیر کاریزما آلمانیتماس
کامپوزیت ونیر اولترادنتتماس
کامپوزیت توکویاماتماس
کامپوزیت سارمکو سوییستماس
کامپوزیت سرامیکی زنیت آلمان۲ تا ۳٫۵ میلیون تومان
کامپوزیت ips آی پی اس + تکنیک لیرینگ دندان+ لبه شیشه ای۲ تا ۳٫۵ میلیون تومان

فرم درخواست آنلاین جهت مشاوره حضوری
با پر کردن این فرم همکاران ما در اسرع وقت جهت تعیین وقت مراجعه حضوری با شما تماس خواهند گرفت.

دریافت نوبت آنلاین، مشاوره حضوری رایگان

فرم درخواست آنلاین مشاوره حضوری

نام *
نام خانوادگی *
موبایل *
ایمیل
دلیل درخواست مراجعه *
توضیحات

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم قاسم نژاد با بیش از 10 سال سابقه با به‌ کارگیری بروزترین دستگاه‌ها و تجهیزات دندانپزشکی، در برج الماس زعفرانیه تهران، سعی بر آن دارد تا پیوسته در مسیر ارائه ایده‌آل‌ترین خدمات در حوزه‌های تخصصی زیبایی و درمان دندان، گام‌هایی مؤثر در جهت رفاه و رضایت حال مراجعه کنندگان بردارد.

با توجه به نوسانات بازار جدول قیمت کامپوزیت، تعرفه و لیست و هزینه قیمت کامپوزیت دندان 1403 به صورت حدودی و میانگین می باشد.

البته همواره تلاش ما این است که قیمت ها و هزینه های مربوطه را مقرون به صرفه نگاه داریم و در عین حال کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم. شما هموطن عزیز می توانید برای استعلام قیمت کامپوزیت ونیر دندان با کلینیک تماس بگیرید و همچنین از مشاوره آنلاین رایگان کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زعفرانیه تهران بهرمند شوید.

نمونه کار‌های کامپوزیت دندان
دکتر قاسم نژاد

(عکس‌ها بدون هیچگونه ادیت و ویرایش می باشد)

نمونه قبل و بعد از کامپوزیت دندان

نمونه قبل و بعد از کامپوزیت ips
آی پی اس

عکس قبل از کامپوزیت
قیمت کامپوزیت دندان (2)
کامپوزیت دندان قیمت
کامپوزیت دندان قیمت

چرا کلینیک دندانپزشکی
دکتر قاسم نژاد؟

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

ابتدا دندانپزشک متخصص، دندان های شما را معاینه میکنند. انجام معاینه و مشاوره رایگان.

پرداخت اقساطی

رزرو آنلاین نوبت

امکان تعیین نوبت از قبل و به صورت آنلاین از طریق فرم رزرو آنلاین در سایت و صرفه جویی در زمان شما

دندانپزشک متخصص

دندانپزشک متخصص

انجام تمامی امور دندانپزشکی زیر نظر دندانپزشک متخصص و تیم مجرب و حرفه ای.

ضمانت کیفیت

ضمانت کیفیت

استفاده از بهترین تجهیزات و با کیفیت‌ترین مواد اصلی دندانپزشکی.

آشنایی مختصر با بهترین مارک‌های کامپوزیت دندان

  • قیمت کامپوزیت ips

کامپوزیت IPS آی پی اس در رتبه اول قرار دارد، یکی دیگر از کامپوزیت قیمت مناسب ips میباشد که این برند که ساخت کشور آلمان میباشد از همه نظر امتحان خود را پس داده و به جرات می‌توان گفت به دلیل تناژ رنگی متنوع، استحکام و مقاومت بالا، ضخامت کم و کیفیت مواد به کار رفته جزو بهترین برند‌های کامپوزیت دندان است. 

در پروسه تولید و ساخت کامپوزیت ips از مواد سرامیکی استفاده شده است که همین امر این نوع کامپوزیت را بسیار شبیه به کامپوزیت های سرامیکی یا همان لمینت دندان کرده است. کامپوزیت ips برنده بهترین برند کامپوزیت دندان از نظر انجمن دندانپزشکان سراسر جهان را دریافت نموده است.

  • ونیر کامپوزیت بیسکو Bisco

از دیگر برندهای خوب و با کیفیت کامپوزیت ونیر دندان می‌توان به کامپوزیت ونیر بیسکو Bisco اشاره نمود که ساخت کشور آمریکا میباشد.
این برند از مواد خاصی مانند کلسیم سیلیکات در کامپوزیت های خود استفاده می‌کند که همین موضوع باعث استحکام، هم پوشانی بهتر و محافظت دندان و لثه می‌شود. در نظرسنجی که بین دندانپزشکان صورت گرفته این برند به لحاظ فرم دهی و انعطاف بالا و همچنین زیبایی و کیفیت خوب نمره بالایی را دریافت نموده است.

  • قیمت کامپوزیت دندان کازمادنت Cosmedent 
برند کازمادنت نیز ازجمله خوب های کامپوزیت ونیر دندان است که تولید و ساخت کشور امریکایی است و به علت بالا بودن طول عمر و همچنین تناژ رنگی متنوع طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. شرکت کازمادنت کامپوزیت های ترمیمی هم تولید و به بازار ارئه نموده است.
 
  • قیمت کامپوزیت دندان سارمکو Saremco
و اما کامپوزیت دندان سارمکو saremco، این برند ساخت کشور سوئیس میباشد که درواقع برند پرآوازه ای است و افراد زیادی این نام این برند را به واسطه شهرتی که دارد شنیده‌اند.
اما چرا؟ کامپوزیت دندان سارمکو با ارائه کامپوزیت های میکروهیبریدی بر سر زبان ها افتاد. تعریف کامپوزیت میکروهیبریدی: مواد کامپوزیتی که از ذره های بسیار ریز در آن استفاده می‌شود چیزی حدود 10 تا 50 میکرومتر. همین موضوع باعث می شود زیبایی و استحکام کامپوزیت دندان بالا برود.
کامپوزیت دندان سارمکو کمترین حساسیت های دندانی را بعد از انجام کامپوزیت دارد و همچنین دندانپزشکان به علت فرم دهی خوب و سرعت سفت شدن آن توسط لیزر را از مزیت های خوب این برند می‌دانند. همچنین قیمت کامپوزیت دندان سارمکو به نسبت کیفیت بالایی که دارد مناسب است.
  • کامپوزیت دندان توکویاما Tokuyama
از مدعیان دیگر کامپوزیت ونیر دندان برند توکویاما Tokuyama است که ساخت کشور ژاپن میباشد، این برند هم در دندانپزشکی درمانی و هم زیبایی پا به عرصه گذاشته است. از مزایای این برند می توان به براق و درخشنده بودن مواد استفاده شده در آن اشاره کرد که نتیجه نهایی را بینظیر خواهد کرد، از نظر کیفیت و استحکام و همچنین قیمت نیز نمره قابل قبولی را به خود اختصاص داده است.

سبک و متد جدید کامپوزیت دندان با لبه شیشه ای
شفاف، براق، شیاردار

قیمت کامپوزیت دندان لبه شیشه ای

به تازگی سبک و متد جدیدی به نام کامپوزیت دندان با لبه شیشه ای رواج پیدا کرده که نام های دیگر آن کامپوزیت دندان با لبه شفاف، کامپوزیت ونیر براق، کامپوزیت شیاردار یا کامپوزیت با لبه بی رنگ نیز می باشد، که مورد استقبال فراوانی از سمت هنرمندان و زیباجویان می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان شیشه ای و ساده کمی با هم تفاوت دارند و متد لبه شیشه ای به علت تکنیک به کار رفته و همچنین مواد رزینی که در لبه به کار می رود کمی بالاتر است.

در این روش و متد جدید دندانپزشک مواد کامپوزیتی رزین و بی رنگ را در لبه های دندان کار میکند که به دندان حالت شیشه ای و شفاف می دهد و همین امر باعث می شود دندان ها بسیار طبیعی تر، درخشان تر و براق تر شوند، و در نتیجه لبخند زیباتری به وجود خواهد آمد. ونیر دندان با لبه شیشه ای انتخابی، سلیقه ای است و به عهده زیباجوی گرامی می باشد.

دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد در زمره اولین کلینیک هایی است که کامپوزیت لبه شیشه ای را به مراجعه کنندگان خود معرفی نمود و با استقبال فراوانی مواجه شد. در ادامه می توانید نمونه هایی از کامپوزیت دندان با لبه شیشه ای را از منوی سایت بخش گالری مشاهده نمایید.

موارد تاثیرگذار در قیمت کامپوزیت دندان

  • تعداد واحد کامپوزیت دندان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اصلی که بر قیمت کامپوزیت دندان تاثیر دارد، تعداد واحد‌های دندانی می باشد. هر یک دندان در دندانپزشکی یک واحد به حساب می‌آید. درنتیجه هرچه تعداد واحد دندانی که نیاز به کامپوزیت داشته باشد بیشتر باشد طبیعتا روی قیمت و هزینه کامپوزیت دندان تاثیرگذار خواهد بود.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای رضایتمدی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان عزیز به ازای هر فک کامپوزیت دندان یک واحد کامپوزیت دندان رایگان هدیه می دهد.

  • برند و مارک کامپوزیت ونیر دندان

مارک‌ها و برندهای مختلفی در دنیا هستند که هرکدام هم با شعارها و برندیگ منحصر به فرد خود تولید و روانه بازار می‌شوند. برندها و مارک های کامپوزیت دندان از جهات مختلفی مانند کیفیت، تناژ رنگی، استحکام، طول عمر، ماندگاری و ساخت کشور مبدا قابل مقایسه هستند.

البته در این بازار هم اجناس تقلبی و بی کیفیت وجود دارند که با بسته بندی مارک های معتبر فروخته می‌شوند؛ نمونه آنها را می‌توان در کلینیک هایی با تبلیغات ارزان کامپوزیت دندان مشاهده نمود.

از بهترین کشورهای ساخت کامپوزیت ونیر دندان می توان به آلمان(کامپوزیت ips آی پی اس)، آمریکا(کامپوزیت بیسکو، اولترادنت، کازمادنت)، سوئیس(سارمکو)، ژاپن(توکویاما) اشاره نمود.

  • مهارت و تخصص دندانپزشک
همه موارد زنجیروار به هم متصل هستند، اگر بهترین و گرانترین مارک ونیر را هم استفاده نمایید اما دندانپزشک شما مهارت و تخصص لازم را نداشته باشد نتیجه نهایی مطلوب نخواهد بود و گاها با نارضایتی شما همراه خواهد بود. پس در انتخاب دندانپزشک مجرب تحقیق کنید و نمونه کار های واقعی آن ها را قبل از انجام مشاهده نمایید.
  • موارد جانبی
دندانپزشک قبل از انجام کامپوزیت شرح حال شما را بررسی می‌کند که آیا شما کیس مناسبی برای انجام این فرایند هستید یا خیر؛ زیرا شرایط سلامت دهان و دندان شما باید برای کامپوزیت مهیا باشد. از جمله مواردی که شاید لازم باشد قبل از کامپوزیت صورت پذیرد شامل رفع پوسیدگی دندان، لیفت لثه و رفع بیماری های آن و در مواردی ارتودنسی است.

بهترین برند کامپوزیت دندان
و قیمت کامپوزیت ips

در بین برندهای کامپوزیت کامپوزیت دندان آی پی اس IPS یکی از بهترین، درجه یک‌ترین و رایج ترین نوع در بین کامپوزیت‌های دندان است که در ایران نیز موجود است، کامپوزیت آی پی اس IPS ساخت کشور آلمان است، از همین رو کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای زیباجویان خود این برند را پیشنهاد میکند.

کامپوزیت آی پی اس IPS از جمله ,ونیر هایی است که از شفافیت، درخشش، استحکام و مواد با کیفیت بسیار بالا برخوردار است و جلوه منحصر به فردی به لبخند و دندان شما هدیه می‌دهد.

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ برای پاسخ این سوال عوامل زیادی دخیل هستند ازجمله تناژ رنگی هر کامپوزیت، متریال و کیفیت ساخت، ماندگاری و طول عمر، ضخامت و چسبندگی و …

اما در این بین برند های آمریکایی و آلمانی را می توان جزو بهترین برند های کامپوزیت دندان معرفی نمود. ازجمله بهترین برند های کامپوزیت ونیر دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

Bisco–Coltene–DMG–America–DMP–Dental–Ivoclar–Vivaden–Kerr–Tokuyama–Dental–America–SDI SAREMCO–Cosmedent–IPS

برای مطالعه بیشتر در مورد کامپوزیت ips کلیک کنید. همچنین برای مقایسه و آشنایی با بهترین مارک کامپوزیت دندان میتوانید مقاله بهترین کامپوزیت دندان را مطالعه نمایید.

یک مسئله مهم دیگر: به تازگی، برخی از کلینیک های دندانپزشکی برای کاهش قیمت و ارزان کردن این پروسه از برندهای تقلبی، غیر اصلی و نامرغوب استفاده میکنند. این موضوع را باید بدانید که این نوع کامپوزیت ها به دلیل بی‌کیفیت بودن باعث جلو آمدن دندان و فک شما می شود، و اما چرا؟ 

به این دلیل که دندانپزشک برای پایداری مواد روی دندان شما مجبور است لایه‌ای با حجم بیشتر را روی دندان شما قرار دهد!!! شاید در وهله اول دندان هایی سفید و درخشان را بعد از اتمام کار ببینید اما با گذشت زمان خیلی کم تغییر رنگ، شکستگی، لب پریدگی و افتادن ونیر را تجربه خواهید کرد.

برای آشنایی بیشتر با لمینت دندان و همچنین هزینه و قیمت لمینت دندان تهران کلیک کنید.

ســوالات متــداول

پاســخ سوالتــان را در اینجــا بخوانیــد
سوالات متداول

آیا کامپوزیت ونیر دندان درد دارد؟

خیر، حین انجام کامپوزیت ونیر دندان و پس از پایان ترمیم دندان، زیباجو هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد و برای افراد حساس نیز می‌توان از بی حسی موضعی استفاده کرد.

کامپوزیت دندان قیمت و هزینه آن

 به علت آنکه نخست باید تمام مشکلات و شرح حال شما و دندان، مانند خرابی، پوسیدگی و … برطرف شود. برای برآورد هزینه یابد ابتدا به دندانپزشک مراجعه نمایید. 
سپس بعد از برررسی دندان های شما هزینه کامپوزیت ونیر دندان به شما اعلام میگردد. دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد به شما این اطمینان را می‌دهد که هزینه های مربوطه مقرون به صرفه و با بالاترین کیفیت کاری انجام شود.

کامپوزیت برای چه افرادی مناسب نیست؟

 افرادی که مشکلات اساسی دارند و نیازمند آن هستند که ارتودنسی کنند یا افرادی که لازم است قبل از شروع برای درمان ریشه و التهاب لثه به دندانپزشک مراجعه کنند. و پس از طی کردن مراحل درمانی برای زیبایی دندان خود اقدام کنند.

ماندگاری کامپوزیت بیشتر است یا لمینت؟

در قیاس با لمینت دندان، دوام و ماندگاری کامپوزیت ونیر کمتر است و هزینه‌های مراقبت و ترمیم آن نیز به مراتب کمتر می‌باشد. همچنین در لمینت، در صورت بروز مشکل لازم است که لمینت تعویض گردد ولی در کامپوزیت فقط با ترمیم کامپوزیت مشکل آن حل خواهد شد. که همین یکی از مزایای کامپوزیت نسبت به لمنیت است.

 آیا کامپوزیت باعث بوی بد دهان می‌شود؟

این مسئله ارتباط مستقیم با مهارت و تخصص دندانپزشکتان دارد؛ زیرا اگر کامپوزیت ونیر دندان درست نصب نشود و غذا بین دندان‌ها گیر کند و به طوری که نتوانید از نخ دندان استفاده کنید، غذای مانده باعث ایجاد بوی بد دهان می‌شود. 
به طور کلی بهداشت دندان و دهان قبل از کامپوزیت ونیر دندان نیز اگر رعایت نشود دهان با بوی بد همراه خواهد بود.بنابراین بهداشت دندان و دهان اگر همیشه رعایت شود هیچوقت با بوی بد دهان مواجه نخواهید شد.

 بهترین برند کامپوزیت ونیر دندان کدام است؟

 گرانترین و بهترین برند کامپوزیت ونیر دندان IPS آی پی اس آلمان؛ و بیسکو آمریکا می‌باشد که در سراسر دنیا شناخته شده است و طرفداران بیشماری دارد.

آیا در کامپوزیت ونیر دندان تراش داده می شود؟

 بعضی از مواقع برای صاف و سیقلی کردن سطح تمام دندان ها نیاز به مقدار خیلی کمی تراش دهی می باشد و نسبت به لمینت دندان کمتر تراش داده می شود. و در اغلب موارد نیازی به تراش وجود ندارد.

نمونه کارهای کامپوزیت دندان را چگونه می توان دید؟

دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای سهولت انتخاب رنگ، جنس و برند کامپوزیت دندان برای زیباجویان خود عکس و ویدیو نمونه کارهای کاملا واقعی و بدون ادیت را در همین سایت در بخش گالری تصاویر، و یا در اینستاگرام دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد قرار داده است.

آیا کامپوزیت دندان باعث جلو آمدن فک و دندان میشود؟ 

اولین و مهمترین کار قبل از انجام این پروسه تحقیق، مشورت و انتخاب دندانپزشک متخصص، ماهر و دلسوز است. هیچگاه سلامتی و زیبایی خود را به خطر نیاندازید.

اینکه بعضی از مراجعه کنندگان دغدغه این موضوع را دارند امری طبیعی است اما نکته مهم در این موضوع این است که اگر از برند ها و مارک های معتبر و نزد پزشک متخصص این کار را انجام دهید هیچ احساسی بابت جلو آمدن دندان و فک به شما دست نخواهد داد.

دلیل تفاوت قیمت برندهای کامپوزیت ونیر دندان چیست؟

دلیل تفاوت قیمت برندها مربوط به کشور سازنده و معتبر بودن برندها است؛ معمولا برندهای آمریکایی؛ آلمانی و سوئیسی جزو گرانترین برندها محسوب می‌شوند.

قیمت کامپوزیت دندان زعفرانیه تهران و قیمت هر واحد ونیر دندان

نوع کامپوزیت دندان قیمت هر واحد کامپوزیت دندان کامپوزیت زنیت ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان کامپوزیت توکویاما ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان کامپوزیت سارمکو ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان کامپوزیت آمریکایی ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان کامپوزیت آلمانی ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان کامپوزیت ips آی پی اس + تکنیک لیرینگ دندان ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان قیمت کامپوزیت کازمادنت ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان قیمت کامپوزیت کاریزما ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا واحدی ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سه میلیون و پانصد هزار تومان

بهترین قیمت کامپوزیت دندان تهران

کلینیک دکتر قاسم قاسم نژاد، قیمت و هزینه کامپوزیت تهران زعفرانیه، از بهترین متریال و دستگاه‌ها و جدیدترین تکنولوژی‌ها برای زیبایی و سلامت دندان‌های شما استفاده می‌کند. آقای دکتر قاسم قاسم نژاد با سال‌ها تجربه و کارنامه بی‌نظیر خود درحال خدمت‌رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشد.

اگر به دنبال یک پزشک حرفه‌ای و با تجربه هستید حتماً به دکتر قاسم قاسم نژاد در دندانپزشکی زعفرانیه تهران در برج الماس مراجعه کنید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قاسم نژاد برای مراجعین عزیزی که از راه دور برای کامپوزیت دندان تهران تشریف می آورند شرایطی را فراهم نموده است که حتی المقدور در یک یا دو جلسه کامپوزیت دندان در تهران را انجام دهند.

توضیحات بیشتر بستن
guest

14 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یاسمن مشفقی
یاسمن مشفقی
2 ماه قبل

کامپوزیت ips این دکتر حرف نداره، واقعا عالی عالی عالی، من ۸ سال پیش کامپوزیت بدون لیرینگ انجام دادم، بعد از ۸ سال اومدم پیش دکتر قاسم نژاد، قبلی رو ریموو کردن حتی هزینه ریموو نگرفتن ازم، الان کامپوزیت ips کردن واسم که خیلی زیاد شبیه به لمینت هست، دوستان گول ارزون بودن بعضی کلینیک هارو نخورید، همین آی پی اس رو جاهای دیگه تقلبی میزنن، حتما با دکتر قاسم نژاد مشورت کنید، مشاوره شون هم رایگان هست چه حضوری چه آنلاین

فوژان
فوژان
3 ماه قبل

من تو این کلینیک کامپوزیت لبه شیشه ای ips انجام دادم و واقعا راضی هستم، رو قیمت کامپوزیت دندان تخفیف هم دادند، برخورد دکتر قاسم نژاد عالی بود و ممنونم ازشون

fariba
fariba
3 ماه قبل
پاسخ به  فوژان

فوژان جان لبه شیشه ای فرقش با ساده چیه؟

سهراب
سهراب
3 ماه قبل
پاسخ به  fariba

فرقش اینه که لبه های دندون شفاف میشه یه جواریی طبیعی تره به نظر من شیک تره ، سلیقه ایه

Mary
Mary
3 ماه قبل

حتما کامپوزیت ips بکنید، با لمینت مو نمیزنه اصلا انگار لمینت کردید، من آی پی اس لبه شفاف کردم همه فکر میکنن لمینته

طهورا
طهورا
2 ماه قبل
پاسخ به  Mary

چقد شد قیمتش؟

Mary
Mary
2 ماه قبل
پاسخ به  طهورا

من 2 تا فک کامپوزیت آلمانی انجام دادم، قیمت هر واحد کامپوزیت ips ای پی اس آلمانی هر واحد 3 میلیون و 300 هزار تومان شد که بهم تخفیف هم دادن، یه کار درمانی هم داشت دندون هام که اونم قیمت کمتری باهام حساب کردن، کلینیک خیلی خوبیه اگه رفتی حتما پیش دکتر قاسم نژاد انجام بده

kimia
kimia
2 ماه قبل

من هفته پیش پیش دکتر قاسم نژاد کامپوزیت ips انجام دادم خیلی عالی انجام دادن هم بهم رو قیمت کامپوزیت دندان تخفیف دادن هم لیفت لثه رو قیمت کمتری حساب کردن، اولش میخواستم کامپوزیت سوییسی سارمکو انجام بدم ولی دکتر گفت برند آی پی اس آلمانی به روش لیرینگ انجام بدم شبیه به لمینت میشه و واقعا هم همین اتفاق افتاد و همه فکر میکنن لمینته، من نیومدم اینجا براشون تبلیغ کنم، اومدم به اونایی که میخوان کامپوزیت کنن بگم به غیر از ips مارک دیگه ای انجام ندین، چون کلی تحقیق کردم راجب این موضوع، امیدوارم نظرم کمکتون کرده باشه

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط kimia
sepehr
sepehr
3 ماه قبل

کلینیک بسیار خوبی هستند من اینجا کامپوزیت لبه شیشه ای انجام دادم و از دکتر قاسم نژاد ممنونم

Tehrani
Tehrani
2 ماه قبل

کلینیک معتبر و درجه یک

مه یاس
مه یاس
2 ماه قبل

سلام قیمت کامپوزیت ips فقط قسمت جلو دهان (همان لبخند) چقدر میشه